mandag den 7. oktober 2013

Hæklet tæppe

Jeg er færdig med mit evighedsprojekt. Det tog mig et halvt år.!!!!) Helt vildt at tænke på, hvor mange timer jeg har brugt på det. Men de er brugt fantastisk godt, nemlig foran fjerneren, med alverdens totalt gode serier. Elsker bare sådanne aftener, hvor jeg har tid og lyst til at hækle, glo fjerner, en enkel kop the...



Her ser det næsten lidt for lyst ud. den mørkegrå er nærmest lidt lilla i det...


Tæppet er hæklet i almindelig bomuldsgarn, det mørkegrå har jeg købt hos Yarnfreak, og jeg mener at jeg har brugt 14 ruller til tæppet. De andre farver er både fra Yarnfreak og fra Søstrene Grene. Nu glemte jeg at måle tæppet, inden det blev givet videre i gave (fødselsdagsgave til min søster), men mon ikke det er ca. 185 x 120 cm,

Så er spørgsmålet så bare, hvad jeg så skal i gang med... nogen idé? Har lidt lyst til at afprøve Tunisisk hækling eller Haking... 

14 kommentarer:

  1. Wow! Så flot! Jeg har simpelthen ikke tålmodighed til så store projekter, så er altid så imponeret over dem, der gør det :)

    SvarSlet
  2. Vildt lækkert tæppe... Jeg er imponeret ;0)

    SvarSlet
  3. Hole moly det er flot. Glæder mig til at se næste projekt!

    SvarSlet
  4. Den er helt fantastisk flot!

    SvarSlet
  5. Wow, det er godt nok blevet flot.

    SvarSlet
  6. Sikke et skønt tæppe, det er virkelig blevet godt!!! Glæder mig til at se dit nye projekt:0)
    VH Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon ikke det bliver færdiggørelse af noget som ligger og samler støv?

      Slet
  7. Nøj, det er blevet fint! Jeg er imponeret over at du har klaret så stort et projekt. Jeg er selv slem til at vælge mindre projekter og løber derfor altid tør for noget at hækle :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig! Jeg ved ikke, hvor mange ufærdige projekter, som jeg efterhånden har liggende... måske skulle det være det næste hækleprojekt...at blive færdig med noget ikke-færdigt?

      Slet
  8. meget fint og sikke et kæmpe projekt

    SvarSlet
  9. Tak for alle de fine kommentarer ;)

    SvarSlet
  10. Hvor er det fint - skøn grå farve!!
    Jeg har selv gang i et tæppe-evighedsprojekt med hæklenålen - synes egentlig at det er lidt hyggeligt at have noget man kan tage frem med mellemrum og lægge det væk når det bliver lidt ensformigt!
    Spændende hvad du finder på...

    SvarSlet