onsdag den 9. oktober 2013

Nye sko (igen)

...men man kan da ikke få for mange sko... og slet ikke mig, har næsten ikke nogen i forvejen. Og faktisk har jeg to par, som er lige til skraldespanden... så to par ud ud.. et par ind ik?

Dog skal mine nye sko hovedsageligt bruges til "indesko" (ja sådan et ord findes på min arbejdsplads).

Det er jo fuldstændig umuligt at vælge mellem de hundredevis af fede sneakers for tiden, men jeg så en virkelig sej dame i Hellerup den anden dag, meget pænere og tyndere end mig, og med en virkelig fed stil, og hun havde de her sko på... så dem tager jeg også. Så har vi i det mindste de samme sko - pæne dame fra Hellerup!



2 kommentarer:

  1. mmmh de er flotte- kan godt lide farverne! :) Måske man skulle skrive på ønskeseddel :)

    SvarSlet
  2. Skoene kom i dag, og de er så flotte!!! Desværre ALT for store, da Asos size-guide slet ikke stemmer overnes med Nike. Super duper irriterende!!!

    SvarSlet