onsdag den 16. november 2011

Giveaway

Så er der endnu en giveaway på banen!

Denne gang kan du vinde en lækker bageform fra Rosendahls klassiske Grand Cru stel. bageformen er udført i solidt stentøj med praktisk slip-let overflade, der betyder farvel til bagepapiret og goddag til mad, der nemt og hurtigt løsnes fra formen uden at brænde fast. Bageformen har en værdi af 249,-




Jeg har selv kageformen, og jeg ønsker mig også denne skønne marmelade/sukkerskål med bambuslåg i julegave. Se flere lækre ting her.


Alt du skal gøre for at deltage i giveaway'en er, at skrive en kommentar herunder inden d. 23. november, hvor jeg trækker lod. Jeg bliver glad hvis du linker ;)

52 kommentarer:

  1. Jeg vil meget gerne være med og gør straks plads til et link på min blog :o)

    SvarSlet
  2. Synes simpelthen de er så fine og enkle! De måtte gerne bo ved mig ;o)

    SvarSlet
  3. Super flotte og meget enkel i stil og design...

    De måtte gerne finde vejen til mig, med posten.. :-)

    SvarSlet
  4. De er rigtig rigtig fine - jeg er med!

    SvarSlet
  5. Den passer jo lige til mine glas;-)
    Så jeg kan da ikke andet end at deltage her!

    SvarSlet
  6. Fedt design! De må hellere end gerne komme herhjem og bo!

    SvarSlet
  7. Elsker de her give aways... så er frisk på at deltage

    SvarSlet
  8. Sikke en fon give away - hvem kan ikke bruge sådan en

    SvarSlet
  9. Det var da en skøn gevinst.. er med! :)

    God torsdag..

    SvarSlet
  10. Skøn gevinst- lækkert design så jeg vil helt klart være med - klem herfra

    SvarSlet
  11. Skøn skøn gevinst. Jeg er vild med Rosendahl´s Grand Cru, har flere glasfade, samt marmeladeskålen :) Så er helt sikkert med på denne her :)
    Kh

    SvarSlet
  12. Ej hvor skønt! Jeg vil helt sikkert gerne være med.
    Kh Stine

    SvarSlet
  13. Vil meget gerne deltage(:
    Og har også linket.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Jeg deltager og har selvfølgelig linket... Håber jeg har mere held denne gang :) mvh.

    SvarSlet
  15. Mums det lyder godt. Jeg vil gerne deltage i din Giwe Away, for den ville helt sikkert blive flittigt brugt i mit køkken :-)

    SvarSlet
  16. Arh, lækkert. :) Jeg vil helt vildt gerne være med.

    Line

    SvarSlet
  17. Er så meget med.
    -sara
    www.sarastrik.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Jeg er da helt klart med...

    Vh Lene

    SvarSlet
  19. Lige noget for en bagetosse som mig ;-)

    Knus Katrin

    SvarSlet
  20. nøj hvor fint, jeg vil også gerne deltage :)
    mail: heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Nøøøjjjj, vil gerne vinde !!! Hvor er de da bare alt, alt for lækre de forme.... Lene´S

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne være med og håber at jeg har heldet med mig endnu engang.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  23. Vil også gerne være med... tjek evt. min give away

    SvarSlet
  24. Jeg vil meget gerne deltage, sikke en lækker præmie. :)

    Christina
    (christinabonke@hotmail.com)

    SvarSlet
  25. Ej, tænk at man kan få en bageform, der er smuk! Sådan en vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  26. Hvor er den fin altså :) Den kunne jeg godt bruge i mit køkken!

    SvarSlet
  27. Jeg deltager også gerne med sådan en fin præmie:-) hilsen Mette (kmlynghoejen@os.dk)

    SvarSlet
  28. det var noen flotte gevinster! jkeg er med med et lodd:)

    SvarSlet
  29. Sikke en fin give-away, den vil jeg helt sikkert gerne have fingrene i. Jeg deltager og linker :)

    SvarSlet
  30. En bageform. Nøj, den vil jeg gerne vinde! Jeg bor alene for første gang og er i gang med at få basistingene i orden - og har fx ingen bageform :-) KH tina

    SvarSlet
  31. Jeg vil også gerne være med :)
    cstubkjaer@gmail.com

    Har linket til bloggen ude i venstre side af min blog :)
    mysecretplaceinlife.blogspot.com

    SvarSlet
  32. uha - godt med en reminder. Jeg vil rigtigt gerne være med.

    SvarSlet
  33. SÅ smart - jeg deltager meget gerne .)

    SvarSlet
  34. Jeg deltager da gerne i din giwe away :-) Og håber på at vinde..

    SvarSlet
  35. Jeg vil da i hvert fald gerne være med :)

    SvarSlet
  36. Uha, jeg nåede det lige inden det var forbi.

    Jeg vil meget gerne være med på et lod.

    Kh Julie / enkreativkvinde.blogspot.com
    juliabsn@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Lækker give away - rosendahl har en skønt design :)

    SvarSlet
  38. Hov jeg kan da lige nå at være med:)

    SvarSlet
  39. Enkelt design - me like ;O)
    - Jeg vil gerne være med!

    SvarSlet
  40. De er rigtig flotte. Håber på at være den heldige :-)

    SvarSlet
  41. ihh.. alle de fine give away du har :)
    Blir da nødt til at prøve lykken her også :)

    SvarSlet
  42. Åh ja, DEN vil jeg gerne vinde. Selvom det synger på sidste vers skynder jeg mig at linke...
    Kh Charlotte :o)

    SvarSlet
  43. Bedre sent end aldrig - jeg er osse med i konkurrencen om den fine brødform! Teknisk set er det jo ikke d. 23., før nogen vågner og opdager, at datoen er skiftet...

    SvarSlet
  44. Den gad jeg så godt at have. Har også kagefadet, og det havde været supert med en brødform som passede til ;)

    SvarSlet
  45. Jeg trækker først i aften, så man kan stadog nå at tilmelde sig ;)

    SvarSlet
  46. Skønt, så kan jeg jo også lige nå at være med:) Ville jo ikke være dårligt at vinde sådan nogle lækre fade fra Rosendahl.

    SvarSlet