tirsdag den 22. november 2011

Hyggedag

Jeg havde egentlig tænkt mig en omsorgsdag uden unger. Bare sidde i sofaen og glo serier og hækle hele dagen lang.

Men Katinka ville så gerne have en fridag, og hun har fået til at bestemme, præcis hvad vi skal lave i dag. Foreløbig ser planen sådan ud:

1. Spise the-boller (og brød med hvidt mel (hvad det så end er))og drikke te/kakao.
2. Spille robotspil
3. Lege med perler (måske nogle små julegaver?)
4. Høre Bølle Bob
5. På Café og spise kage og spille backgammon
6. Spise slik
7. Til gymnastik


Det er da heller ikke dårligt!




Robotspil

Morgenbrød på mit nye lækre skærebræt


2 kommentarer:

  1. Det lyder som en god dag. Hvis den slikdåse stod hjemme hos os, er jeg ret sikker på at moren og faren ville komme til at tømme den inden det blev fredag igen. Fyha...
    Tak for den fine fine nøglering og isen, som jeg fik med posten i dag.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Det var så lidt Malene, krydser fingre for at den holder ;)

    Moren g farens slik"depot" er desværre også alt for stort ;)

    SvarSlet