tirsdag den 4. februar 2014

VInd det lækreste Mumi børnebestik

Jeg har skrevet om Mumibestikket fra Iittala flere gange og ungerne og jeg kan varmt anbefale det. Bestikket ligger simpelthen supert i det mellemstore barns børnehånd, og det har en god tyngde... 
og så er det jo bare så pænt! 
Tip: Den store ske er også perfekt til de voksnes youghurt!



Vil du vinde Mumibestikket fra Iittala, så skriv en kommentar under. 
Husk du skal være fast læser af bloggen. Jeg trækker en vinder søndag d. 16. februar.

Held og lykke 

97 kommentarer:

  1. Det er så fint! Jeg prøver lykken

    SvarSlet
  2. Uhh ja det vil vi gerne vinde - Prøver ihærdigt at finde muligheder for at smugle mummi ind, men manden er ikke helt med på den eftersom bebs stadig ligger i maven - Men hvis jeg vinder kan han jo ikke klage! Og bestik kan jo ikke være uden kop og krus...

    SvarSlet
  3. Uden tvivl at lykken skal prøves af her. Elsker det humoristiske mumi- stel og børnebestikket er så fint og ikke mindst brugbart..
    Kh Stine

    SvarSlet
  4. Faldt over din flotte blog her og det fine bestik vil jeg da gerne vinde, til min datter :D

    Følger hermed :D

    SvarSlet
  5. Det er så fint :) Jeg prøver helt bestemt lykken :)

    SvarSlet
  6. Nøj hvor er det fint, følger via bloglovin, håber det gælder :)

    SvarSlet
  7. Det er så lækkert, krydser fingrene

    SvarSlet
  8. Det er bare så fint:-)

    Da vores datter var en lille pige, havde vi tre mumi figurer, som hun legede meget med. Dem kommer jeg altid til at tænke på, når jeg ser mumi.. Men dem kan vi ikke finde... Øv øv.

    Så jeg vil blive rigtig glad for at have muligheden for at vinde et sæt bestik...
    Så kunne børnebørnene jo låne det når de kom på besøg.....

    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  9. Jeg prøver også lykken :)

    SvarSlet
  10. Ja! Da du viste bestikket frem på bloggen, vidste jeg, at det måtte vi eje.

    Der er en lille en, der vil blive ellevild, hvis hun vinder dette fine sæt (og moderen ligeså) ;)

    SvarSlet
  11. Man kan altid bruge mere børnebestik og specielt sådan noget fint noget! Krydser fingre!

    SvarSlet
  12. Jeg vil meget gerne deltage. Krydser fingre. 😊

    SvarSlet
  13. Hvor er det skønt - Det ville være højt elsket herhjemme

    SvarSlet
  14. Jeg er med :-)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Åh hvor fint...
    Koldingkristensen@gmail.com

    SvarSlet
  16. Hørt så mange roser om det bestik.... Nu vil jeg gerne prøve det til min halvstore dreng på 5. :)

    SvarSlet
  17. Nej, hvor er det sødt(:
    Jeg elsker Mumi, så ville elske at have dette til min samling.
    Jeg følger dig via bloglovin(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Det er super fint. Jeg vil rigtig gerne deltage.
    Mange hilsner fra Susan
    mail @ sherpa.dk

    SvarSlet
  19. Det er så sødt! Deltager gerne! :-)

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne prøve lykken. Følger dig nu på Bloglovin'.

    SvarSlet
  21. De er så fine :-) Dem vil jeg gerne vinde til min søn :-)

    SvarSlet
  22. Hvor er det bare sødt, deltager gerne i "kampen" :)

    SvarSlet
  23. Uhh, det vil jeg meget gerne vinde...
    Mvh Gitte

    SvarSlet
  24. Prøver lykken og krydser for det vildeste fingre. det er virkelig fint.

    SvarSlet
  25. Århh. det vil jeg vildt gerne vinde ! Jeg elsker Mumi.
    Vælg mig vælg miiiiig...

    KH Maria

    SvarSlet
  26. Nej hvor ser det fint ud! Det ville jeg gerne vinde ;-D . Hvis det skulle ske at jeg bliver udvalgt saa har jeg ogsaa en dansk adresse . kaerlig hilsen
    Geertje fra Flensborg

    SvarSlet
  27. Så fine, jeg er med.
    Hilsen Birthe

    SvarSlet
  28. Det er et fint sæt, som jeg gerne vil vinde

    Hilsen Linda

    fam_mik@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Uj, jeg vil sørme også gerne vinde!

    Camilla :)

    SvarSlet
  30. Det er så fint! Jeg er sikker på at Laura Celiane på 2 år gerne vil bruge det. Storebror Bjarke Nanu på 3 år vil helst have voksen-bestik, men det kan jo være at de søde mumier kan få ham til at bruge børnebestik igen :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  31. neii, vi elsker bare mumi herhjemme :) krydser fingre

    SvarSlet
  32. Hvor er det kært :) Og helt perfekt til min niece på 4 år :)

    SvarSlet
  33. Rigtig lækkert bestil. Oliver er lige begyndt at bruge din kniv til at smøre boller og brød med - eller rettere spise en halv pakke smør :) men der vil denne flotte kniv da være perfekt til formålet :)

    Mvh Ditte

    SvarSlet
  34. hvor er det fint, ville gerne vinde til mit oldebarn:)

    SvarSlet
  35. Det er så fint, det vil min datter elske :-)

    SvarSlet
  36. Hej
    Det vil jeg meget gerne vinde

    Mvh
    Stine
    stineph@mail.dk

    SvarSlet
  37. hejsa

    jeg kunne da også godt tænke mig at vinde det lækre bestik fra mumi. vh lotte
    lotte_k@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Uhh krydser alt hvad krydses kan! Er vild med det bestik... Ved dog ikke om jeg vil dele det med ungerne hvis jeg bliver den heldige :-)
    Julie (j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  39. Uh hvor fint. Er sikker på prinsessen på 17 måneder vil elske det. :)
    XXX'er for vi vinder. Følger dig allerede :)

    SvarSlet
  40. Iiiiiiiiiiih hvor er det fint! :-D
    *krydse poter*

    SvarSlet
  41. Er nok en af de største mumi-fans, og mums det bestik har længe været ønsket ;)
    Jeg vil krydse fingre i vanterne, og håbe på det bedste.
    Hav en fortsat god uge!!! <3

    SvarSlet
  42. Det er så fint. Det skal være en gave, hvis jeg vinder
    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  43. Det er da ikke til at stå for! Hvis jeg vinder vil jeg putte det i min skuffe og overraske min niece når hun en dag kommer til middag hos sin moster. Hun er næsten 3 og jeg ved ikke hvor meget hun kender til Mumi, men ellers kan moster jo lære hende det :)

    Jeg krydser fingre!
    // Rikke //

    SvarSlet
  44. Hold nu op hvor er det et dejligt bestik - jeg har altid været en stor Mumi-fan, så dét ville jeg blive glad for at vinde <3 Jeg følger med på bloggen via Google :-)
    Kh Line Cecilie line_cecilie105@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Sikke et fint bestik!
    Jeg håber det bliver mit :)
    Mvh
    Eva

    SvarSlet
  46. Uhhh det må gerne flytte hjem til mig :-)
    Mange hilsner Kathrine, dammmeyle@yahoo.dk

    SvarSlet
  47. Uh det ville jeg meget gerne eje - æælsker simpelthen bare Mumi!!

    Sofiemikaladau@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Er vild med Mumi, har faktisk i dag modtaget de figurer jeg har købt hos Kirkesjov.
    Krydser alt hvad krydses kan.
    Mie / miemail67(a)gmail.com

    SvarSlet
  49. Orv. Det gad jeg godt finde. Det er virkelig fint!!
    Mvh Sara // sarakpihl@gmail.com

    SvarSlet
  50. Åh, så fint!
    Kender en lille Maya-pige, der ville ELSKE, hvis jeg vandt det til hende. <3

    SvarSlet
  51. Elsker Mumi :) Jeg vil meget gerne deltage :)

    SvarSlet
  52. Jeg bliver snart faster til prinsessen Saga, som skal vokse op med to storebrødre. Hun skal nok blive en Lille My :O)

    blog@nans.dk

    SvarSlet
  53. Passer perfekt til min lille dreng, som skal til at lære at bruge kniv og gaffel.

    Mange hilsner
    Tine (ottokars@gmail.com)

    SvarSlet
  54. Ih, mit mumihjerte ville danse af fryd over det bestik - det er så fint!

    SvarSlet
  55. vil da også rigtig gerne vinde det fine bestik, glemte tidligere at skrive, at jeg følger med via bare wunderbar .

    lotte_k@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Hvor er det et fint sæt, det ville mine piger blive glade for :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  57. Åh, sand mumi-kærlighed! :)

    Jeg følger trofast bloggen på Bloglovin' :)

    - Rikke, prikkerikkekrikke@yahoo.dk

    SvarSlet
  58. detville Bissen elske at bruge, men det er ikke sikkert hun vil kunne koncentrere sig om at spise med det bestik.

    SvarSlet
  59. MUMMI!!! Åh, hvor er det skønt. Følger via BL.

    - Line
    viploh@msn.com
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  60. Følger dig på google..

    Mumitroldene er godt nok søde!
    Den giveaway kunne jeg godt bruge som barnedåbsgave! :)

    Naols26@gmail.com

    SvarSlet
  61. åhh hvor er det sødt.. ville jeg gerne vinde :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  62. elsker mumitroldene! :-)
    deltager!

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  63. De må være en del af min mumi samling.

    Natanjasimony@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Øj, DET vil jeg gerne vinde :)

    krogsgaard45@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Det ville min søn på 3 år elske at få lov til at spise med :-)

    Mvh
    Tina Rasmussen
    Tinahhansen@hotmail.com

    SvarSlet
  66. Det vil jeg SÅ gerne vinde.. :)

    SvarSlet
  67. Vi rigtig gerne vinde det bestik da jeg elsker Mummi :)
    Hilsen Marlene ( marlenekronborg @ Hotmail . com)

    SvarSlet
  68. Jeg elsker mumitroldene, så dem vil jeg rigtig gerne vinde til min yngste datter Dagmar der snart skal starte med skemad ;-)

    SvarSlet
  69. Yay, lækker giveaway!
    Emmaseenandbeen@gmail.dk

    SvarSlet
  70. Jeg er med - elsker Mumi :-)

    mvh
    Katrine - aksgk(a)hotmail.com

    SvarSlet
  71. ÅH! Perfekt til lille prinsesse Maya AKA Mummi. <3

    SvarSlet
  72. ihh jeg elsker mumitroldene, var en stor del af min barndom fordi min morbror Mårdøn Smet (kunstnernavn) tegnede nogle tegneserier med dem her i dk. Ville gerne sørge for at mine børn også får den del med i deres barndom:)

    SvarSlet
  73. vi har en skøn lille alma på 5 måneder som så småt er gået igang med grød og mos så ville være fantastisk med hendes eget bestik
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  74. Krydser fingre for, at jeg er heldig. Pt. slår jeg ud (nikkeleksem) pga. mine ellers nyerhvervede skeer til netop yoghurt. Så en Mumi ske i stedet vil glæde både mig, min læge og min hud... Så håber jeg bare på, at der ikke er Nikkel i Mumi!?

    SvarSlet
  75. Lis Vinter livv@mail.dk
    Nej hvor er det fint - jeg vil elske at vinde det !

    SvarSlet
  76. Uhhh.... Hvor er det fint! Elsker mumi troldene, vil gerne give dette videre til min lille søn igennem dette bestik:)
    Pbrohus@yahoo.com

    SvarSlet
  77. Hvor er det fint :-) trineborup@stofanet.dk

    SvarSlet
  78. Ej hvor er det fint med Mumi troldene :) Det vækker dejlige minder fra barndommen :)

    Mvh
    Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  79. Jeg elsker det! Jeg deltager :-)

    SvarSlet
  80. Hvor er det bare et fint sæt! Jeg krydser fingre :)
    christina@stinaskager.com

    SvarSlet
  81. Med børn som ELSKER mumi, så kan dette jo kun være et hit :) Jeg vil i hvert fald gerne være med :)

    Venlig hilsen Louise

    SvarSlet
  82. Det er så fint og husker Mimi fra min barndom.

    SvarSlet
  83. De er så fine :) jeg elskede mumi som lille og gør det stadig :)
    X fingre
    Mette
    mette.nielsen153@gmail.com

    SvarSlet
  84. Elsker stadig mumi også selvom jeg må siges at være "voksen" hi hi

    Lih1966@live.dk

    SvarSlet
  85. Nurh hvor er det fint! Ville være en perfekt gave til lillesøs

    Annececilie27@gmail.com

    SvarSlet
  86. Hey, du har jo en Give Away med det! Yay! (så det ellers først i det anden indlæg) Hvilken fest! Jeg vil gerne være med :o)

    livs@outlook.dk

    SvarSlet