torsdag den 20. februar 2014

Brud på nytårsfortsættene?

Altså er det overhovedet et brud vi er ude i her?

For - jeg ved godt, at jeg har erklæret højt og helligt i cyberspace (Og for Ø.), at jeg har shoppefri måned i både februar og marts. Og det går virkelig godt. Jeg har kun købt en enkel kjole fra Maison Scotch - sat ned fra 1200,- til 500,-

Men altså.. nu blev jeg helt i tvivl... gælder det også indkøb til sommerferien? Altså sådan virkelig uundværlige sommerting, som jeg alligevel havde tænkt mig at erhverve mig i april, men som nu er fundet på tilbud?

Tasken er fra Soft Gallery, og kæmpe stor. Den kan rumme alt vores habbengut, når vi skal på stranden, ud at flyve og meget andet. Er egenlig lidt leo-træt, men altså heller ikke så træt vel ;) Købt for 350 kr her

Tilde kjole fra Moss Copenhagen + Striber - whats not to like?
Er dog en smule i tvivl - er der for meget natkjole over den? Og hvis der er, så har jeg endelig en natkjole.
Købt her for 250 kr. 



Think not!

8 kommentarer:

  1. neeeej da, det er da en nødvendighed at købe ind til sommerferien, - ellers bliver det jo en dårlig ferie (tihi fnis).
    Du kan jo bare kompensere og så sige at nogle dage (1 uge) af april er no-shopping, og så er der jo ligesom ligevægt i løftet om shoppefri i 2 mdr., ikk!?

    Fra en shoppesøster til en anden;
    // Rikke //

    SvarSlet
    Svar
    1. Ahh god idé! Og det er jo virkelige summer-needs!

      Slet
    2. Og jeg har endelig fået ryddet lidt op i min blog-roll og puttet dig på! Selv om jeg er verdens dårligste til at kommentere, så læser jeg altid med.

      Slet
  2. Heldigvis kan man jo ændre planerne og sige det ikke gælder alt. Du sætter reglerne. Jeg har bestemt mig for her i februar, at jeg kun skal købe de nødvendige ting, hvis jeg løber tør for noget. Det er svært, har jo brug for lidt nyt, men har gjort det godt, synes jeg i hvert fald selv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja så ved jeg ikke... jeg er jo ikke ligefrem løbet tør for sommertøj... her i februar.. Men rigtig god idé ;)

      Slet
  3. Beklager at være den hårde regelrette, men ja det er et brud...
    Forståeligt brud, men stadig brud;) du må mande dig op og stå ved dine brud køb og evt forlænge perioden. Sorry for ikke bare at hoppe med på wuhu, men min hjerne er og bliver regelrytter - den siger dog at det et okay, bare man står ved sine handlinger ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du har helt ret. Måske kan jeg få den under katagorien... ti klistermærker = gave ?
      (får et klistermærke for hver dag jeg ikke spiser chokolade)

      Slet
    2. Det vil være en hel anden sag;)
      Men tror du skal lidt længere op end ti dage:)

      Slet