søndag den 23. februar 2014

LCHF - indkøb i Sverige

Jeg har længe kunnet tænke mig at tjekke priserne i Sverige, på alt det der man kan bage og lave lækkerier af, hvis man blandt andet er på LCHF.
Så da vi tog hjem fra Norge i vinterferien, stoppede vi en times tid ved et indkøbscenter. Og den første butik jeg får øje på er en helsekost. Og ikke nok med det, der er 20% på alt i butikken lige præcis den dag. Det tog jeg som et tegn til, at det var nu der skulle handles.

Lige overfor ligger der en stor ICA Maxi, som i kæmpe-kæmpe stor. Vildt så meget de har. Men de havde faktisk også et rigtig godt udvalg, så jeg fortsatte med at købe et par ting her også.
Jeg kom desværre til at købe Sukrin og Sukrin+. LCHF chokoladen måtte med, men den får jeg sindsygt ondt i maven af. Indkøb i alt for ca. 300 dkr.

Nu har jeg så  alt det jeg sådan set ville afprøve, men jeg venter lige, til vinterferiens ekstra kalorier har fundet sin vej ud af kroppen igen ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar