mandag den 7. april 2014

Give away - Mumistel fra Arabia

Jeg har glædet mig til denne give away, for hvis der er noget vi godt kan lide i blogland, så er det alt porcelæn med Mumitrolde på! Og det er let at forstå hvorfor, for det er virkelig søde tegninger, super fine farver, og så er det jo til at betale (i forhold til fx. Megamussel).

Du har muligheden for at vinde porcelænet fra Arabias nye serie. Hvis du er den heldige, så kan du vinde to skåle og to krus.


Den nye serie illustrerer Mumi-mor og Mumi-far, som begge viser nye skønne personligheder. Mumi-mor glæder sig over det fredelige familieliv, mens Mumi-far drager på eventyr i den store vide verden. Det minder os om livets mange fantastiske muligheder – både hjemme i trygge omgivelser og på farten, hvor spændende udfordringer venter. Serien indeholder både krus og skål.

Hvis du er fast læser, er du velkommen til at skrive en kommentar under, så deltager du automatisk i konkurrencen om den skønne præmie. Jeg trækker en vinder på søndag - held og lykke ;)

89 kommentarer:

  1. Hei,

    Jeg elsker bloggen din, og jeg elsker mummitrollene!!! Begge deler gir inspirasjon og livsglede! :-)

    SvarSlet
  2. Åh, fineste giveaway nogensinde! Jeg knuselsker Mumi-troldene, og mangler netop disse to herlige sæt i min samling! Ren mumilykke <3

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare skønne :)
    Jeg håber .....

    SvarSlet
  4. Jeg elsker din blog, og jeg er helt vild med mumitrolde :) Da jeg var lille blev jeg altid kaldt lille My, fordi jeg var så stædig (og sur)... :)

    SvarSlet
  5. De er så søde, de små mumi'er :-)
    Motiverne passer så godt til herren og fruen her i huset, sååeeeh.. :-D

    SvarSlet
  6. Jeg knuselsker de nye farver og motiver. Har i forvejen 10 smukke mumikopper som flittigt bliver brugt. Men når jeg kigger op i skabet trænger samlingen lidt til nogle stærke farver og derfor er de nye farver gået lige ind på ønskelisten... Måske er jeg lidt heldig :-) ??
    Mvh Stine

    SvarSlet
  7. Åh, hvor skønt med en Mumi give away. Og hvor er de bare søde de to :)

    SvarSlet
  8. Øj, det ville være et perfekt morgen-sæt til mine to krudtugler! :-)

    SvarSlet
  9. Nus! De er så fine :-)

    kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  10. Åhh. Jeg elsker Mumi og de ville passe rigtig godt ind i min voksende samling. :)
    Mvh Sara // sarakpihl@gmail.com

    SvarSlet
  11. De er så skønne de mumitrolde .. vil gerne være med i kapløbet ;)

    SvarSlet
  12. De er så fine!
    Anne/anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  13. Dut dut! Jeg er da nu med som fast læser - har lige sat dig på min liste via Bloglovin' - KH L

    SvarSlet
  14. Hvor er de bare fine :-)
    Jeg følger din blog via bloglovin.
    De bedste hilsner fra Dianna

    SvarSlet
  15. ih de er bare stadig skønne de skåle :)

    SvarSlet
  16. Det er også bare de fineste figure :)

    SvarSlet
  17. De er bare så kære :)
    Jeg følger, deltager og krydser fingre :)

    SvarSlet
  18. Eiijj hvor er de skønne :-D

    Følger via Bloglovin'

    SvarSlet
  19. De er bare SÅ fine de mumi-stel! Krydser fingre for at det blir mig der er den heldige vinder :D

    SvarSlet
  20. Er lige blevet mor og ledte efter netop mor og far sættet uden held - så Ja det vil jeg gerne vinde!!!

    SvarSlet
  21. Hvilken præmie! Jeg melder mig straks ind i kampen :-)

    SvarSlet
  22. De må meget gerne blive en del af min samling- de er jo så fine! Og passer i øvrigt ret godt på vores familie netop nu:)

    SvarSlet
  23. Hvor ville jeg elske at vinde disse fine sæt med Mumitroldene(:
    Jeg er så vild med ting med Mumitroldene på.
    Jeg følger dig via bloglovin

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  24. Åh - hvor ville jeg gerne vinde de lækre krus, som min datter samler på - for så får jeg serveret the i dem hver aften ;o)
    Hilsen jette1803

    SvarSlet
  25. De vil se godt ud hjemme ved mig.
    Mvh Gitte

    SvarSlet
  26. Er vild med mumitroldene, og er sikker på at min søn vil blive ellevild for dem <3

    SvarSlet
  27. Nej, hvor er det bare fint

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  28. Ej, hvor vil jeg gerne vinde denne skønne mumigiveaway.

    SvarSlet
  29. Nææ, Mummi er bare det kæreste og fineste! Krydser fingre!

    Mvh, Nina, hofdinghoff@gmail.com

    SvarSlet
  30. Deltager :-D

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Åh, herhjemme er vi også Mumifans. Jeg ville elske at føje disse til samlingen..

    SvarSlet
  32. Åhhhh elsker mummi, så den vil vække i god jord her hos mig

    SvarSlet
  33. Det er bare så fint. Jeg krydser fingre for mit held. :)

    Christina Bonke, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Neeeej hvor dejligt - Mumi er elsket af alle mand her i huset

    SvarSlet
  35. Er en glad fast læser, som nyder dine skønne indlæg. De skønne Mumi stel er fuldstændig uimodståelige.
    Mumi er bare fantastisk - En elskling fra barndommen, som stadig har en stor plads i mit hjerte.
    Vi er alle glade for Mumi. Den er simpelthen trolden som ingen må undvære at kende til. :)
    tina@mipex.com

    SvarSlet
  36. er fast læser gennem bare wunderbar .

    Kunne da godt tænke mig at vinde det lækre mumi stel, er nemlig selv mumi fan og har en del i forvejen.
    lotte keiser - lotte_k@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Jeg vil meget gerne være med :) Følger dig på bloglovin :)

    Stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  38. Så flotte, vil glæde mine børnebørn.
    Birthe

    SvarSlet
  39. Det vil jeg elske at spise morgenmad

    SvarSlet
  40. I <3 Mumi så jeg er selvfølgelig med og krydser alt hvad der krydses kan!

    SvarSlet
  41. Ih, hvor vil jeg elske at vinde. :D

    Kamilla Nielsen

    kamillawn91@gmail.com

    SvarSlet
  42. Elsker Mumi :) Så det vil jeg gerne vinde :)

    Hilsen Marlene ( marlenekronborg @ Hotmail . com )

    SvarSlet
  43. Hos os elsker vi Mumi så den skønne præmie vil falde i god jord ;-)

    SvarSlet
  44. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  45. Jeg smider et lod i puljen :)

    SvarSlet
  46. Ååårrhh. Mummitroldene. Ejer et Mumihus og ville da elske en Mumikop.
    Følger dig på Bloglovin :)

    SvarSlet
  47. Så fine :)
    Er helt klart med.

    Mvh Tine (ottokars@gmail.com)

    SvarSlet
  48. ELSKER mumitroldene trods jeg ikke er et barn, men det er det der er så dejligt med mumitroldene, de er virkelig for ALLE! Selvom det er en tegneserie/tegnefilm er historierne stadig lige så sjove og spændende og ikke mindst dramatiske! Har selvnogle retromumi tegneserier jeg fandt på et loppemarked, og da mumikoppernes motiver stammer fra disse tegneserier, elsker jeg at sidde og finde de forskellige krus i mine tegneserier :) ville virkelig elske at vinde nogle kopper og skåle selv! :D

    Mvh. Julie Mahler
    Juliem93@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Det er simpelthen så fint det porcelæn. Emil vil elske det. Håber jeg er heldig.

    SvarSlet
  50. Se så bliver det jongler automatisk lidt sjovere at spise havregryn om morgenen ;)

    SvarSlet
  51. Oi, no må eg krysse alt eg kan, for eg har veldig, veldig, veldig lyst å vinne desse to ultrafine setta! :) Dei er heilt nydelege :)
    Mummi er stor favoritt i huset - hos både barn og vaksne :)

    SvarSlet
  52. Jeg deltager gerne :) Og er fast læser, men kan ikke få lov at logge på min googlekonto på denne her pc ...
    Mvh Anne F. krogsgaard45@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Ååh ja, dem ville jeg gerne vinde til mit barnebarn ;o) er fast læser og følger din Blog ;o)

    SvarSlet
  54. Ja de er bare så skønne. Deltager gerne.

    SvarSlet
  55. Ej hvor hyggeligt :) Det bringer barndomsminder frem :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  56. Elsker mumi, håber jeg er heldig;))) hilsen Malene - malene_m34@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Jeg deltager :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  58. Ej hvor ville de pynte i vores ny hjem! super fed giveaway altså. Følger og ❤er :)
    x
    Margit
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  59. Jeg knuselsker simpelthen alt med Mumi, og min søn ville stensikkert juble over at tage disse i brug. Vi krydser fingre herhjemme.

    SvarSlet
  60. Dem vil jeg rigtig gerne vinde! Vi trænger til nyt service til børnene!!!

    SvarSlet
  61. Jeg vil rigtig gerne deltage! Knuselsker mummitroldende :-)

    Mia L
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  62. Er fast læser, og har været det længe, og så er jeg pjattet med Mumi'er. Krydser fingre.

    SvarSlet
  63. Åh, Mumi! <3 Jeg vil også gerne deltage :-) Følger dig via Bloglovin!

    - Linnea // linnealarsen@live.dk

    SvarSlet
  64. Deltageeeeer, følger dig over alt, ej okay, men du ved... :-)

    Elsker fine skåle, kopper, tallerkener osv. Flot morgen for the win!! :D


    Vh. Christina Stoldt
    christinabstoldt@gmail.com

    SvarSlet
  65. Er fast. Og på! Krydser fingre :-)

    SvarSlet
  66. Åh, jag hoppas att Mumin hittar hem till mig i Sverige :) Jag vill gärna vara med och tävla ifall det är möjligt :)

    SvarSlet
  67. De er så flotte og gør mig bare glad i låget ;)
    pbrohus@yahoo.com

    SvarSlet
  68. Kig forbi og se min samling - disse ting mangler.
    In love :)

    SvarSlet
  69. Åh, de er fine!
    Og perfekte at begave sød veninde med. Nu hun snart skal bo alene med sønnen.

    SvarSlet
  70. Krydser fingre for at jeg bliver den heldige :)
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  71. Uhhhhh har elsket Mumi i 36 år, så sådan en præmie ville være fantastisk!

    SvarSlet
  72. Hej deltager...de er rigtig søde!!!!

    SvarSlet
  73. Elsker mumi - ville elske at få dem hjem til mig :-)

    Lih1966@live.dk

    SvarSlet
  74. Det er lige til at blive i godt humør af sættet

    SvarSlet
  75. Hvor lækkert. Elsker mumi troldene! :D

    SvarSlet
  76. Åh hvor er de skønne! Jeg vil enormt gerne deltage!! :-D
    Jeg følger din blog på bloglovin.
    louise.jakobsen@hotmail.com

    SvarSlet
  77. Skynder mig at putte et lod i puljen :-) Er vild med mumi troldene :-) God weekend

    SvarSlet
  78. Nøj, hvor er de fine! Dem gad jeg virkelig godt vinde. Skøn blog du har

    SvarSlet
  79. Hov, min mailadresse er mariezeuthen@hotmail.com

    SvarSlet
  80. Går da super meget i barndom nu- Jeg elsker mumi <3

    Eva Vejlstrup

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  81. Jeg elsker også Mumi <3
    Krydser fingre. ...
    mvh
    Katrine - aksgk(a) hotmail.com

    SvarSlet
  82. De måtte altså meget gerne blive tilføjet til mi samling <3

    SvarSlet