lørdag den 16. februar 2013

Vind lækre hårprodukter

Schwartzkopf Professional har udviklet et produkt som skulle være super til det tørre og slidte hår: Fibreforce.

Mit hår er helt ødelagt her i vinteren. Det stritter på toppen, ser dødt ud og jeg synes altså også, at jeg er begyndt at fælde - suk!

Når man læser reklamen for Fibreforce igennem, får man lovning om at håret bliver genopbygget, genoplivet, genskabt og endda finder sin indre styrke! Og hvem kan sige nej til det? Jeg har selvfølgelig sagt ja til at teste produktet, lækkert hår kan man altid bruge.

Så mens jeg venter på at få lækkert hår, kan du også vinde en shampoo, en balsam, en hårkur og en conditionerspray fra Schwartzkopf til en samlet værdi af op til 716 kr. 

 Skriv en kommentar under, hvis du vil vinde de fire produkter.
Vinderen bliver annonceret her på bloggen på fredag, held og lykke!

77 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være i konkurrencen - Det tror jeg at mit hår vil sætte pris på :)
    Hav en dejlig dag!
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Ih, mit hår ville elske det (!!)
    Jeg er fast læser, selvom det ikke er et krav, din blog er SÅÅÅ god!

    SvarSlet
  3. Det ser spændende ud- lige noget min høstak kunne bruge :)

    Mvh. Cecilie- ceciliedgormsen@gmail.com

    SvarSlet
  4. Uh fed konkurrence :) Især for os hvis hår er ustyrligt om vinteren
    Mvh. Rikke
    rikke20dahl@hotmail.dk

    SvarSlet
  5. Det kunne da være så lækkert at vinde:-)

    kh mariahummelmose@gmail.com

    SvarSlet
  6. Åh mit hår trænger til kærlighed, så det sæt vil jeg vildt gerne vinde :)

    SvarSlet
  7. Det kunne mit hår helt sikkert godt trænge til :)

    SvarSlet
  8. Lige hvad jeg kunne bruge! Mit hår har ihvertfald ikke haft godt af vinteren, så det kunne virkelig godt trænge til noget pleje. :)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  9. Det var da en dejlig giveaway - det er jeg sikker på ville hjælpe gevaldigt på de tørre totter!

    Med krydsede fingre,

    Lene (leneogbo(a)mail.dk

    SvarSlet
  10. Lækkert - kunne min høstak godt bruge :)

    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  11. Det vil jeg meget gerne vinde:-).

    Laerke@h-parkvej.dk

    SvarSlet
  12. Håber på at være den heldige :-)

    SvarSlet
  13. Det kunne mit hår virkelig godt trænge til, deltager :-)

    ablondemess.blogspot.dk

    SvarSlet
  14. Ja tak :-)
    Jeg elsker sne og vinter, men min hud og hår hader det.

    svips@aaui.dk

    Mvh. Mette

    SvarSlet
  15. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  16. Det siger man da ikke nej til!

    KH Camilla

    SvarSlet
  17. Det er da en skøn præmie. Mit hår bliver kronisk ødelagt her i frostgraderne og blæsten:)
    Trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  18. Jeg vil meget gerne deltage! :)

    SvarSlet
  19. Hold da op. Det er lige noget for mig! :-) Mit hår er også ødelagt, derfor vil denne giveaway være perfekt.

    Stackelies@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Vil super gerne vinde! :-D
    Hilsen Maria
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  21. Det er lige hvad mit hår trænger til!

    SvarSlet
  22. Jeg er med.
    - Maria Elmelund
    mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg er frisk.

    denlilleverden@ofir.dk

    SvarSlet
  24. Deltager selvfølgelig også super gerne! :-)
    Held og lykke til de andre også!
    nadiya.nanna@yahoo.dk

    SvarSlet
  25. lækkert - vil meget gerne være med :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/byperler-evig-glad-give-away.html

    SvarSlet
  26. Lækkert! :D

    er helt klart med..

    SvarSlet
  27. Åhhh jeg vil så gerne have lækkert hår... så jeg deltager og krydser fingre

    SvarSlet
  28. Selvforkælelse er lige hvad ens vintertrætte krop og sjæl trænger til nu :-) SKØN giveaway, jeg vil meget gerne være med :-)

    SvarSlet
  29. Vil jeg rigtigt gerne vinde :-)

    kh cantanta@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg har helt vildt træls hår for tiden, så det ville bestemt ikke være dårligt med sådan en omgang :-)

    - Lisa, lipo_07@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Ih lækkert, det kunne mit hår godt trænge til.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  32. Det prøver jeg også gerne lykken på :-)

    SvarSlet
  33. Jeg vil meget gerne deltage(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away,
    hvor man kan vinde et gavekort på 250kr til en sports hjemmeside(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/02/give-away-nr-28.html

    SvarSlet
  34. uh, det ville da være dejligt :-)

    SvarSlet
  35. Har selv samme problem, så det kunne være lækkert!

    eatingbananer@hotmail.com

    SvarSlet
  36. ja tak, hårprodukter kan jeg altid bruge :)

    SvarSlet
  37. Lækre hårprodukter kan man altid bruge :-)
    Jeg er helt sikkert med i kampen om de skønne sager!
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk -Nu med giveaway på bloggen ;-)

    SvarSlet
  38. Ih det ville mit vintertørre hår elske<3
    Mvh Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  39. Jeg vil da super gerne være med i kampen om at vinde lækkerhed til manken :)

    Hilsen

    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    SvarSlet
  40. Uhh, vil super gerne vinde så jeg kan forkæle mit slidte hår hehe. Det ville være en dejlig fødselsdagsgave. Knus <3 Tarasalim1@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Jeg vil meget gerne deltage her ;)

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  42. Det ville mit hår vist sætte pris på jeg vandt :b.

    -Pia / www.moenneberg.blogspot.com
    Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  43. Mit hår kunne da godt lige bruge sådan en omgang, altså.

    pieceofmymindblog@gmail.com

    SvarSlet
  44. Sikke en skøn give away, du har.

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 400kr(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2013/02/give-away-nr-14.html

    SvarSlet
  45. Fedt, det kunne jeg virkelig godt bruge!
    - Sandrarytterjensen@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Eiiii hvor ser de lækre ud. Jeg krydser fingre :)

    SvarSlet
  47. Uh, dem vil jeg meget gerne vinde! :D

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Lækker give away :-) deltager gerne

    SvarSlet
  49. Lækker give away :-) deltager gerne

    SvarSlet
  50. Lækker give away :-) deltager gerne

    SvarSlet
  51. Fantastisk :)

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  52. Kan kun tilmelde mig gruppen af personer med ødelagt hår. Så en drøm at vide dette sæt :-)

    SvarSlet
  53. Super lækker giveaway, lige hvad min "trætte" vinterhår tørster efter :-)
    Mvh Mia F
    mia.henriette75@gmail.com

    SvarSlet
  54. Det kan man jo ikke sige nej til, og eftersom jeg lige er gået fra sort til blond til pink, for at prøve noget nyt, så er mit hår også ret smadret og jeg vil da meget gerne have nogle lækre produkter til det :) Jeg krydser fingre!

    xoxo Sam Conradsen

    SvarSlet
  55. Ja - kan altid bruge lækkert hår :-)
    Mvh. Rikke
    rikke.neerup@gmail.com

    SvarSlet
  56. meget meget gerne :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  57. Åh, det ville mit vinterflade "garn" have godt af!

    SvarSlet
  58. Lækkert lækkert lækkert... Mit hår vil blive så glad!

    SvarSlet
  59. Årh mit hår er stridt, tørt og træls, så de produkter ville komme som sendt fra himlen ;)

    SvarSlet
  60. Mit hår trænger i den grad til forkælelse, så jeg håber, at det bliver mig:-)

    SvarSlet
  61. åhhhh lige hvad mit gamle afdankede hår virkelig trænger til .. så jeg hopper op på bordet og danser en støvle dans så jeg er sikker på du har opdaget at jeg også lige kom forbi :) Krydser alt hvad krydses kan og håber.

    www.spuurspot.blogspot.dk

    kh June

    SvarSlet
  62. Iiih hvor lækkert! jeg er en ægte "product-junkie" og elsker at teste nye ting! Jeg lider af hårtab i perioder og håber virkelig ikke, at det er ved at ramme dig :( Altså - ikke at jeg tror denne hårplejeserie kan ændre noget på det ;) Det skal vist komme inde fra... Nå men fed konkurrence! I´m in!
    Ps. Elsker din blog!

    KH Niftybynehl

    SvarSlet
  63. Lige hvad mine lokker kunne have godt af

    kilickaya82@gmail.com

    SvarSlet
  64. Jeg vil gerne deltage :)
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  65. lækre produkter, dem vil jeg da gerne vinde :-)
    ana@tdcspace.dk

    SvarSlet
  66. Mit hår trænger til noget drastisk så enhver hjælp er velkommen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  67. Mit meget lange hår trænger virkelig meget til at vinde lidt pleje. Jeg deltager helt sikkert 😊

    SvarSlet
  68. Åh, det er lige hvad mit vintertrætte hår har brug for!
    Hilsen idaaofa@hotmail.com

    SvarSlet
  69. wow, sikke en lækker konkurrence :) Mine pæne, men utroligt glansløse, lokker ville elske et pift luksus:)
    Krydser alt jeg har :D
    Glæder mig til, at følge din blog!!
    Rigtig god påske :)
    Kh. Julie

    SvarSlet