søndag den 6. januar 2013

FØDSELSDAGS-GIVE-AWAY # 2


"For 2 kr. blandet" fyldte 3 år nytårsaften, og i den anledning, vil jeg gerne invitere alle læsere til en lækker fødselsdags-give-away-måned. Jeg har glædet mig rigtig meget til at kunne forkæle Jer med lækre præmier ;) 

BeckSøndergaard-konkurrencen er nu afsluttet og den heldige vinder af det lækre tørklæde og tasken er "Grønspætte". Tillykke til dig. Send mig en mail med dine oplysninger, og jeg sender de lækre ting videre til dig. 


KONKURRENCEN ER NU AFSLUTTET 


Ugens give-away er sponsoreret af Manostiles. Manostiles laver blandt andet nogle meget lækre æsker, men virksomheden laver også super fine tekstiler i form af puder, sengetøj og viskestykker. Produkterne er forholdsvis enkle, men alligevel med en grafik som gør, at produkterne er spændende og super flotte, og man kan altid lige kan finde en plads, de vil passe ind.

Den heldige vinder kan frit vælge en pude og et sæt viskestykker (der er to stk i pakken). Alt du skal gøre er at "like" Manostiles facebook, være fast læser på bloggen og selvfølgelig smide en kommentar. 


Mine egne favoritter er: 


Det er vanskeligt at vælge, men jeg er ekstra forelsket i de mørke puder, de ville passe perfekt til vores sofa. Og så trænger jeg virkelig til nogle nye fine viskestykker. Gerne dem med prikkerne. 


 Jeg trækker en vinder d. 12/1. Held og lykke!






69 kommentarer:

  1. Måske det bringer held at være den første deltager i din lækre give-away?
    jeg har opfyldt alle kravene til give-awayen og venter nu i spænding!
    Hilsen
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
  2. Weee, endnu en skøn give away... :-) Deltager og håber på jeg vinder.

    Endnu en gang tillykke med de 3 år.

    SvarSlet
  3. Øv, er ikke til facebook konkurrencer, så jeg håber der kommer en, hvor man ikke skal like på fb.

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med Seeds mønsteret - både på viskestykkerne og puderne.

    SvarSlet
  5. Manostiles laver nogle virkeligt skønne sager - det må jeg sige :0)

    SvarSlet
  6. Superlækre ting! Jeg 'liker' allerede manostiles på facebook.
    Vh eva

    SvarSlet
  7. Skønne ting! Er vild med puderne! Er helt klart med! Kh Charlotte

    SvarSlet
  8. Skønne sager - deltager med glæde og krydser fingre.. Tillykke med blogfødselsdagen:-) kh. Mette

    SvarSlet
  9. Åh hvor vil jeg gerne vinde! Trænger da til en ny sofapude... :) Og lækre viskestykker skal man sq heller ikke kimse af

    SvarSlet
  10. Ihhhh er helt sikkert med:-) Hvor ville jeg dog gerne vinde:-)

    SvarSlet
  11. Jeg er med... krydser fingre

    SvarSlet
  12. Jeg er med, og krydser hvad der krydses kan :)

    SvarSlet
  13. Jeg følger dem allerede på fb, de laver sådan nogle fine ting.

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  14. Lækkert lækkert! Det vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  15. Æskerne er så fine!
    ditte.helbo@hotmail.dk

    SvarSlet
  16. Vil super gerne deltage :-)

    katrine_poulsen89@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Tillykke med fødselsdagen :-) Jeg vil gerne være den heldige vinder af de lækre ting

    SvarSlet
  18. Hej!! ny læser, og vild med Manostiles, jeg har selv et sæt kasser og nogle bakker ! jeg vil gerne deltage!!

    SvarSlet
  19. Hej, lækker give away, jeg er helt sikker med

    SvarSlet
  20. Lækre sager man kan vinde hos dig!

    SvarSlet
  21. Jeg smider endnu et lykke-lod .
    Sikke fine præmier:-)

    SvarSlet
  22. Fine sager, jeg er med :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Sikke en skøn give away.
    Deltager gerne(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 400kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/12/give-away-nr-23.html

    SvarSlet
  24. Trænger bare SÅ meget til nye viskestykker :) Vil rigtig gerne være med!

    SvarSlet
  25. Dejlige ting, jeg vil helt sikkert gerne være med :)

    SvarSlet
  26. Sikker en lækker konkurrence :)

    SvarSlet
  27. Så er der liket og det hele :-) Vil rigtig gerne være med.
    Knus Christine

    SvarSlet
  28. lækkert :)

    Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde et Danefæ sengesæt:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away-6.html

    SvarSlet
  29. Jeg er med - lækre sager ;O)

    SvarSlet
  30. sikke nogen skønne ting, gerne med:)

    SvarSlet
  31. Det ville pynte med lidt nye tekstiler

    SvarSlet
  32. Meget fine sager!!! Jeg er helt vild med de viskestykker så im in :-)
    Mange hilsener
    Mette

    SvarSlet
  33. NEJ hvor spændende... JEg er med.. Og super super blog.. Har lige fundet dig, og kan se vi bege elsker at hækle, glæder mig til at følge dig!
    Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  34. Sikke en skøn give away du har(:
    Deltager selvfølgelig gerne.

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  35. Tillykke med de 3 år :-)
    Deltager gerne en den lækre give-away <3

    SvarSlet
  36. STORT tillykke med de 3 år :) jeg deltagere gerne :)

    Trine - kvalitid.blogspot.dk

    SvarSlet
  37. Lækre sager jeg er helt sikker med :o) God karma herfra
    www.stjernegoide.blogspot.dk

    SvarSlet
  38. deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Hvor skønt.... Jeg vil rigtig gerne deltage.
    mange hilsner fra susan

    SvarSlet
  40. Uha, man kan aldrig få for mange puder!

    Kh Lene (leneogbo(a)mail.dk)

    SvarSlet
  41. Uhh, for nogle lækre produkter, som vil pynte i boligen :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  42. Den vil jeg meget gerne være med i. Har allerede liked på facebook og har været fast læser længe. Krydser mine fingre. Heidi

    SvarSlet
  43. jeg vil meget gerne deltage

    kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  44. Fed Give Away.
    Jeg er allerede FAN af siden :-)
    Spændende

    SvarSlet
  45. Sikken en lækker give away..
    Jeg ELSKER mærket og siden også. Et stort tillykkelod fra mig.<3
    Krydser poterne - og så må Lykkens Gudinde være med mig.
    Hilsen fra
    birthe.gug@live.dk
    http://pinterest.com/zecilia/

    SvarSlet
  46. Fantastisk give-away!! Elsker Manostiles og er allerede fan af deres skønne side på FB..Nu er jeg så også fast læser her..
    Et kæmpe lod og et par meget x´ede fingre herfra..;O)

    Kh Betina

    SvarSlet
  47. Fedt design - jeg deltager gerne!

    SvarSlet
  48. Uhhh de der viskestykker har jeg længe luret på - meeeen der er desværre ikke plads til smukke viskestykker på su-ogsmåbørnsfamilie-budgettet, suk! Jeg liker allerede Manostiles på FB, og er også fast læser her :)

    Kh Julie

    SvarSlet
  49. Rigtig fin præmie, som jeg gerne vil vinde ;)
    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  50. Har lige opdaget din blog, og WEEEE! Er nybegynder i hækling, men det går hurtigt fremad. Er igang med en kugleuro.
    Vil lægge mit lod i puljen om den dejlige give away.

    Mvh Anne
    anne_l_jensen@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Nøj en lækker gave!
    Krydser SÅ meget fingre! :)

    - C
    Livetpaasu@gmail.com

    SvarSlet
  52. Det vil jeg meget gerne vinde!

    Marie Josiasen
    mariejosiasen@hotmail.com
    mariejosiasen.blogspot.dk

    SvarSlet
  53. Jeg likte de med grå prikker! Og putene var vanskelig å velge,likte seeds retro 50x50 og seeds grå og de sorte med frøblomst...

    Det var jo så mange flotte å veldge i... Får håpe jeg vinner så skal jeg nok bestemme meg :0)

    Ha en fin torsdag!

    SvarSlet
  54. Så er jeg både fast læser - har liket og her er så kommentaren :-)
    suuuper fin give-away .. så vil da meget gerne deltage :-)

    michellespuur@hotmail.com
    www.mspuur.blogspot.com

    SvarSlet
  55. Jeg har været fast læser længe, men det med faceboock kan jeg ikke opfylde for jeg er ikke med der, men jeg overvejer kraftigt at overgive mig for rigtig mange af læserne på min blog bliver ved med spørge til den mulighed.
    Men det er fine sager du har og jeg vil meget gerne deltage hvis det er muligt.
    Eva

    SvarSlet
  56. Ej hvor jeg håber på at vinde! Jeg krydser fingre, liker på facebook og følger interreseret med i bloggen og håber på en ny pude til mit hjem.

    KH Barbara

    b_borgbjerg@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Uha uha, hvor er det en farlig lækker side, du har gjort os opmærksom på! :)
    Håber der ryger en pakke denne vej.

    Kh Ida (idaaofa@hotmail.com)

    SvarSlet
  58. Smukt, smukt design.
    Tillykke med de tre år

    SvarSlet
  59. Yay en fab præmie! Tillykke med de mange år - godt klaret:)

    KH Regitze
    reg.engelhardt(a)gmail.com

    SvarSlet
  60. Ej men hvor er det bare fint.
    Hvem ville ikke vinde det?? (Jeg ville hvertfald godt.)

    SvarSlet
  61. fínt...altid skønt med nyt til boligen..
    koldingkristensen@gmail.com

    SvarSlet
  62. Jeg vil da rigtig gerne vinde sådan et sæt .. wow wow det er fedt :)

    www.spuurspot.blogspot.dk (giveaway fra Kranz & Ziegler)

    jusp@hotmail.dk

    SvarSlet
  63. Super lækre ting! Så jeg har smidt lodder i puljen :-)

    SvarSlet
  64. Jeg skynder mig at smide et lod i puljen :-)

    SvarSlet
  65. Jeg vil gerne være med og giver samtidig et forsinket tillykke med 3 års fødselsdag :)
    m_hpej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skulle så stå m_hoej20(at)yahoo.dk

      Slet