lørdag den 12. oktober 2013

travle morgenrutiner

....Jeg har ALTID travlt om morgenen. Den der med, "du kan bare stå 5 minutter før op", den fungerer slet slet ikke herhjemme. Om jeg så står op en time før, så har jeg travlt. Tiden når altid at indhente mig. (Skamfuld indrømmelse, for det har jeg godt nok sagt til mange elever efterhånden).

Se nu her hvor glat jeg er!  (Blev nød at dække for mine mascaratårer... )
Jeg og ungerne har helt faste rutiner (Ø. "springer" på, når han evner at stå op), og det giver ikke meget plads til ekstra personlig pleje. Og slet ikke af kroppen. Min krop har ikke fået fugtighedscreme på siden.... (kan ikke huske det).

Altså indtil for en uge siden. Jeg fik tilsendt en lille pakke fra Nivea, og i den var der nemlig fugtighedscreme (In Shower Lotion), som man smører på mens man er i bad! Smart ik? Så bare på med cremen, når du er ved at være færdig med brusebadet, det vil sige det minut du alligevel står og tager dig sammen til at gå ud ad det badet. Og vupti man har creme på. Smart siger jeg bare!

Og jeg er glat som en ål!

Jeg har fået tilsendt cremen som en test

9 kommentarer:

  1. Cremen lyder som enhver mors drøm :) Når jeg barbere ben hver 3 måned får benene lige lidt creme, men ellers er sen rutine godtnok helt forsvundet!

    www.blueeyedflower.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke;) Mine albuer og knæ er faktisk heller ikke ru længere!

      Slet
  2. Jeg glemmer også den creme. Når jeg skal i seng er jeg alt for optaget af at stille vækkeur, huske ørepropper og deslige. Men det der lyder smart!

    SvarSlet
  3. Dejligt at der findes en nem løsning på problemet.
    God gave ;O)

    Mona

    SvarSlet
  4. Uh ha, det kender jeg godt. Og I mit job, jager jeg også rundt med stakkels elever, mens jeg tænker på, hvor hamrende langsom jeg er til (næsten) alt, og hvor ofte jeg i øvrigt falder i staver når jeg er på vej ud af en dør...UPS:

    SvarSlet
  5. Det lyder simpelthen for godt til at være sandt, så nu MÅ jeg afprøve det :)

    SvarSlet
  6. Det virker - og så er det rigtig skønt, at jeg ikke er den eneste, som ikke kan nå at tage creme på... Blandt andet ;)

    SvarSlet