søndag den 13. oktober 2013

Efterårsferie I

I går var vi en tur i Helsingborg. Drengene tog på legeplads, og Katinka og jeg shoppede. Og det er altså ikke altid lige motiverende for en snart 6-årig. Efter 2 butikker gad hun ikke mere... Men vi nåede alligevel en del:

I Lagerhaus fik vi købt de sødeste bitte små bogstaver til kagepynt, et dinosaursbillede til Marius og en tapeholder som Katinka valgte.

I H&M fandt jeg Draculakostumet til Katinka, den der vildt lækre Mohaircardigan og en anden strik jeg ønskede mig. Men jeg ville altså lige se og røre begge dele først, og jeg må sige, og begge er så meget pænere og blødere, end billederne viser.











I dag skal vi i biografen og se Planes. God efterårsferie til alle!

4 kommentarer:

  1. Lyder som om I får hygget igennem... Skønt!

    SvarSlet
  2. det er så sejt det kostume, det tror jeg at vi må eje her i huset... :) dejligt med hygge :)

    SvarSlet
    Svar
    1. JA! Og børnene elsker at lege med udklædningstøj!

      Slet