tirsdag den 1. oktober 2013

Ny baby Norma

Sidste onsdag kom lille baby Norma til verden - en måned for tidligt. Jeg havde hele tiden i tankerne, at jeg ville hækle noget til hende, så jeg fik pludselig travlt. Men en meters slange blev det da til. Jeg er ikke helt tilfreds med resultatet, jeg kom lidt for hurtigt i gang, og fik ikke tænkt farvevalget ordentligt igennem. Øjnene kom også til at sidde lidt for langt fra munden... never mind, den blev vel modtaget. Det hyggelige ved at hækle ting til folk man kender er, at jeg sender dem så mange tanker, mens jeg hækler. 


Nogle dage efter Norma blev født, blev jeg tilbudt en pakke med Änglamarks babyprodukter. Det er ikke lige hvad vi mangler mest herhjemme, men jeg spurgte pænt, om jeg måtte forære produkterne til Normas familie. Jeg ved at de går op i økologi, hvilket jo er Änglamarks varemærke. Pakken bestod af et sødt sæt sengetøj, Masser af forskellig babymad og en hel stribe forskellige plejeprodukter til babyer, alt sammen 100 % økologisk. 

Maden får Norma nok ikke spist foreløbig, men holdbarheden er lang, så hun skal nok nå at få det spist, når hun bliver lidt større. 













Er Norma ikke bare så kær? Jeg har endnu en gang fuldstændig glemt, hvor lille sådan en nyfødt er. Me want! Eller.... måske bare låne en gang i mellem ;)
 (Og skønt tæppe hun er pakket ind i!)



11 kommentarer:

  1. Hvor er hun fin!
    Selvom slangen ikke blev helt perfekt, er den måske netop perfekt i kraft af al den kærlighed du har lagt i den :)
    Alt det bedste herfra til lille Norma i hendes fremtidige færden.

    Kh.
    Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er et rigtig godt resteprojekt!

      Slet
  2. Hvor er den bare fin! Og det er en god måde at få brugt garnrester på - jeg må få nogle i venneflokken til at få flere babyer:-)

    SvarSlet
  3. Lækker unge!!! :) Og jeg synes altså at slangen er fin :)

    SvarSlet
  4. Hvor er hun lækker og slange den er fin :)

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  6. Tak og Ja er hun ikke bare fantastisk ;)

    SvarSlet
  7. Sikke en fantastisk baby. Og slange. Og navn! Det hele er lækkert! :-)

    SvarSlet
  8. sød slange - superlækker baby, og så er jeg misundelig på den der pakke du kunne give hende - ser vildt lækker ud ;0)

    SvarSlet
  9. Så fin :) Og rigtig sød slange, og ikke mindst lækre produkter :)

    SvarSlet
  10. Fin slange og endnu mere fin baby!
    Måske jeg vil efterabe en smule og lave en slange a la din. Det er nok en god måde at få brugt lidt garnrester på :)

    SvarSlet