fredag den 18. oktober 2013

Lækkerier til stuen fra Boshop

Min kontorplads er et hjørne af stuen. Her kan jeg (til tider) sidde ugenert og arbejde, læse eller blogge et stykke væk fra resten af familien. Jeg elsker min lille plads, men indrømmet den kunne virkelig godt bruge en opdatering.

Jeg drømmer om et nyt skrivebord, selvom jeg er vild, med det jeg har nu. Det er et jeg fandt gennem Den Blå Avis, og det er så fint! Men det er altså ret gammelt, og hele bordet ryster, hver gang jeg skriver. Bordet under fra House Doctor er en perfekt erstatning! Med skuffer til alt mit happengut, skolesager og børnetegninger, vil der stadig være masser af plads på skrivebordet.


Her er meget fodkoldt i mit hjørne, og jeg er vild med tæppet fra House Doctor, både farverne og mønsteret, og så fåes det i den helt rigtige størrelse.  
 

Og så skal jeg også have noget ordentligt at sidde på. Mon ikke stolen fra Tonon kan opfylde alle mine behov? Og så gør det jo ikke noget den (også) er så pæn!

og mon ikke vi også kunne trænge til en ny sofa? En sofa som har plads til os alle, og som passer til mit nye kontor  ;) Og en sofa som kan renses! den vi har nu kan ikke, og det er altså en STOR fejl!
Sofaen under er stram i stilen og alligevel hyggelig, lige noget for mig!


Boshop har pt en bloggerkonkurrence i gang, vil du være med? Så kan du deltage lige her





Ingen kommentarer:

Send en kommentar