mandag den 25. marts 2013

Den der vægt...

...er da gået helt i stå! Ikke som i taget på, men som i står-bom-stille. Og grunden kommer her:


  • Jeg kan ikke holde nalderne fra sukker, og det er altså også vanskeligt, når man har hele huset fyldt med påskelækkerier, har påskegæster, har haft fødselsdag.... og alle mulige andre undskyldninger. 


  • Jeg kan ikke tage mig sammen til at træne - kom nu nu nu nu nu nu nu nu....! Altså virkelig dumt at lade være, når man gerne vil strammes op ik?


Så mon ikke målet i denne uge skal være at træne minimum 3 gange?

Billede er lånt herfra


























LUK MUNDEN OG REJS DIG OP!!

6 kommentarer:

  1. Hej! Øv, det er rigtig surt! Jeg har prøvet det et par gange og også lige nu! Det er svært at "sige nej" til lækkerierne, og så står vægten stille! Men du skal ihvertfald glæde dig over, at vægten ikke går op! Du har trods alt holdt den vægt, du er på nu. Så fortsæt og se fremad! Måske dette kan hjælpe, måske ikke! Kh Charlotte

    SvarSlet
  2. Det er virkelig svært at sige nej!! For søren da. Hvis der er noget i huset er jeg i det.
    Hepper på dig!!! You can do it.

    SvarSlet
  3. Fatter heller ikke at det skal være så vanskeligt! Specielt det der med at træne! For når man først er der, så er det jo virkelig skønt...

    SvarSlet
  4. Åhhhh Gud, hvor jeg dog kender det. Og hvor kan man dog bare slå sig selv i hovedet mange gange, fordi man jo også burde...og den anden hånd bruger man selvfølgelig til at proppe endnu et stykke chokolade i munden ;-)

    Jeg er i dag kommet dertil, at jeg har vasket løbetøjet - har ellers helt bevidst gemt det nederst i vasketøjskurven - og så skal påsken bruges til, at komme i gang igen.

    Vi kan liiiige holde hinanden oppe på den sag ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahaha... lige i øjet! Altså alle de påskeæg jeg lavede den anden dag.... dem har jeg i hvert fald selv spist over halvdelen af. SÅ i denne uge har givet lidt op, bortset fra træningen. Var til "dans" i går... OMG! Nu ved jeg hvorfor jeg ikke har prøvet det før ;) Men deal, jeg tager gerne en i hånden, så velkommen til team Bikini ;)

      Slet
    2. Bedre sent end aldrig får jeg svaret; DEAL!!!!! ;-)

      Slet