fredag den 22. marts 2013

påskelækkerier

I dag er en perfekt dag, til at lave påskeæg. Jeg vejer mig hver fredag, og så er der jo en hel uge til at tabe alt det, som ryger i munden, mens jeg laver påskelækkerier ik?








Jeg har ikke fremtryllet nogen ny opskrift på påskeæg, men simpelthen lavet basic marcipanæg, dyppet i chokolade og pyntet med hvid chokolade - min absolut favoritpåskespise.


Chokoladerne over er jeg positivt overrasket over, de blev simpelthen så pæne! Jeg har lavet dem af smeltet mørk og hvid chokolade og masser af nougat - alt fra Odense marcipan. Jeg har hældt massen i silikonforme fra Netto. De smager så godt, men smelter hurtigt, så de skal opbevares køligt.

Indlægget er sponsoreret af Odense Marcipan, hvis man er i tvivl, så er dette min egen mening.... mums!!

3 kommentarer:

  1. ih sikke nogle søde chokolader - må se om jeg ikke kan finde nogle lignende forme inden påskefrokosten på torsdag :)

    SvarSlet
  2. Åh, de er skønne dem i formene!

    SvarSlet