mandag den 11. januar 2010

Hvad jeg havde glemt siden sidst

Der er mange ting som lige skal genopfriskes, når man får sådan en lille frisk baby:

Hvor slemt det er at have veer - og endnu værre: at presse babyen ud!
Hvor fedt det er at tabe 5-6 kilo "over night"
Hvor lidt man sover
Hvor meget man kigger på sådan en lille sovetryne i løbet af en dag
Hvor slasket maven er, når babyen er kommet ud
Hvor lillebitte alting er på en nyfødt
Hvor mange bleer der skal skiftes
Hvor helt utrolig store og kuglerunde tuttelutter man får - bare synd, at jeg ikke har glemt hvor flade de bliver efter et års amning
At str. 56 er ALT for stort
Hvor skøn skøn skøn sådan en lillebitte størrelse er

8 kommentarer:

  1. :) Det lyder til det går godt! Ja de er skønne sådan nogle små krøllede babyer. Det er fantastisk det kan være så stort selvom man har prøvet det før.

    SvarSlet
  2. haha - disse ord vil jeg gemme til næste gang jeg skal have en lille:-)

    Tillykke med det.

    SvarSlet
  3. Ha ha, jeg takker for den lille liste. Gode ting at være forberedt på, når det er min tur om et par måneder ;)

    Endnu engang tillykke med ham. Hvor stor var han egentlig?

    SvarSlet
  4. Hej

    Jeg er på mit første besøg på din blog - stort til lykke med mindstemanden!

    Bliver lidt misundelig over at du har første parket til duften af nyfødt baby ...

    Polka

    SvarSlet
  5. nårh... tillykke tillykke tillykke! KH Julia

    SvarSlet
  6. Og der dufter rigtig godt ;)

    SvarSlet
  7. Julia: Han var 3250 g og 50 lang. Så ikke en lille kæmpe - endnu ;)

    SvarSlet
  8. Vil også ha baby....
    Og hvor sejt er det ikke at du skriver indlæg allerede!
    Og ps. Gode boller! Har bagt igen idag :-)

    SvarSlet