fredag den 8. januar 2010

Overspringshandlinger



Ventetiden på Lillemand er rimelig lang efterhånden. Jeg har haft en meget lang to-do-liste, hvor det meste og det sjoveste er krydset af. De sidste 3 uger har følgende stået tilbage på listen, og ligger en sort sort samvittighed over mig:

Pakke taske til fødsel
Oprydning i skab i entre
Oprydning i skabe på badet
Oprydning i køkkenskabe
Oprydning i slagbænke
Stryge sengetøj - hmm... det får jeg aldrig gjort

I dag har jeg været super aktiv hele dagen... med overspringshandlinger:

Vasket fire vaske med tøj, malet, flyttet og ophængt opslagstavle til halskæder (skulle være gjort for 3 år siden) og tapetseret alle Katinkas kasser i hendes reol, som var ret så kedelige.

Jeg håber jeg er lidt mere effektiv i næste uge, og faktisk får fjernet bare en fra ting fra den kedelige to-to-liste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar