torsdag den 7. januar 2010

Sengerand



Min mand er jo af den mening, at barn #2 helst ikke skal have noget som helst nyt. Barnevognen skal være en gammel knirkesag, tøjet skal arves fra Katinka og kusinen, og sengeranden - sengerand det har vi da! Arvet helt fra Norge! En gammel sag med en fjollet kanin på, som hverken når helt eller halvt rundt i sengen. Og desuden bøjer den faretruende ned mod sengeliggeren!

Kald mig snobbet eller måske bare redebygger, men min søn skal ikke gå i pigetøj, jeg skal ikke ud at gå Slotsparken rundt med et gammelt lig der knirker hver dag, og der skal sgu være en sengerand til det arme barn, som ikke falder ned i hovedet på ham.

Jeg viste stolt sengeranden frem i går, ligesom jeg har gjort med den nye barnevogn, (købt som næsten ny) alt tøjet, (købt som nyt), voksiposen (næsten ny) og alle de andre uundværlige ting, man lige står og mangler.

Og hold da op. Tænk at så sød og lækker sengerand, kunne få os på randen af skilsmisse!

(Vi er gode venner igen)

9 kommentarer:

  1. Den er da så flot den sengerand!! Den er jeg vild med.. er den fra Mow el? Hvor har du mon købt den og hvad kostede den? Jeg mangler også en, men tænker jeg måske selv skal lave en af noget bredt skumgummi, fordi lillebroren skal ligge i junoen helt fra start... :)

    SvarSlet
  2. Jeg kan desværre ikke sy, så denne var næste på listen ;)

    Den er fra Pogga, og koster 600 ca. fra ny, men så er den også økologisk;)
    Jeg købte den på Trendsales for 300 inkl levering, totalt godt køb, hvis jeg selv skal sige det ;)

    SvarSlet
  3. Var det så hos en butik på ts el? Lækkert tapet link du har lagt.. ved du hvad portoen bliver i dk kr? Og hvilket land de sender fra? eR LIDT DÅRLIG TIL AT KØBE FRA UDLANDET, ER SÅ BANGE FOR PLUDSELIGT AT BLIVE OVERRASKET OG OPDAGE AT JEG HAR KØBT MEGET MERE END JEG TROEDE ;)

    SvarSlet
  4. Nej det var bare en privat.

    Tapetet bliver sendt fra Tyskland, og jeg bestilte 23 ark, og betalte 5,50 € i porto. Ikke meget dyrere end herhjemme.

    SvarSlet
  5. Og hvad er det man ganger euro med? Er det ca 7 el 8? der var da rigtigt meget fint og man skal jo altså heller ikke bruge kæmpe ruller til de små ting, så rigtigt godt link.. :)

    SvarSlet
  6. Fandt sådan en omregner så nu har jeg bestilt.. Ret billigt ja og mange fine at vælge imellem, så endnu engang tak for linket.. :)
    Hav en go dag..
    kh Rakel.

    SvarSlet
  7. Den er så fin den sengerand! Vi havde den i lille til liften og jeg var så glad for den. Men jeg kan godt huske, at jeg synes at den var lidt dyr og skulle tage lidt tilløb til at bestille den. Men kunne bare ikke få den ud af hovedet. Heldigvis - for nu ligger den i "gemme-kassen" med yndlings-baby-sagerne :)
    Men troede egentlig mærket hedde Anne Nowak?

    SvarSlet
  8. Godt du ikke spurgte inden du købte den, for det er et godt køb! indimellem er det bare nemmere med tilgivelse end tilladelse :)

    SvarSlet
  9. Den er så fin, og det er jo næsten et røverkøb :-)
    Jeg har købt særere uundværlige sager, og du er jo højgravid, så er alt jo undskyldt, kan du fortælle ham!

    SvarSlet