søndag den 3. januar 2010

HOLD DA OP!

Jeg er ret ny i denne blogverden. For et måned siden begyndte jeg at følge Julia Lahmes blog, og opdagede hendes blogger-venner, og opdagede deres blogger-venner osv osv.

Og hold da helt op - jeg er dybt imponeret! Hvor er folk bare kreative og dygtige!

Jeg er totalt misundelig på alle jer som kan sy - selv fik jeg ikke lov til at få symaskinekørekortet i 5. klasse, fordi jeg simpelthen ikke kunne ramme stregerne. Jeg forsøgte mig alligevel - med en halvknækket selvtillid - på en nytårsnederdel da jeg var 20 år. Det endte rimelig katastrofalt, alle syninger var gået da jeg tog bussen hjem næste morgen. Nogle år senere overbeviste jeg mig selv om, at det alligevel ikke kunne være så vanskeligt at sy. Så jeg lavede 14 puder på mormors gamle symaskine, og et par uger efter var der skumgummisnuller i hele sofaen.

Det kunne være man snart skulle forsøge igen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar