tirsdag den 26. januar 2010

Barsel




Nu har jeg haft 2 dage, hvor det bare er mig og Lillemand, som er hjemme på barsel. Og jeg har mange planer for alt det jeg skal nå i min barsel, inden mand og større barn kommer hjem fra job og vuggestue.

Foeløbig har jeg ligget på sofaen, og sovet lange lure med Lillemand, set pigefilm, drukket cola, (næsten) spist en stor Rittersport med nødder og ammet en hel masse.

Jeg har ikke nået at rydde op inden manden kom hjem (det er også snyd, han har fri kl. 13), er ikke kommet i gang med sætterkasse, har ikke besøgt arbejdet, har ikke fået ringet til nogle, har heller ikke været i bad... men vi hygger os rigtig meget - Lillemand og jeg - og der er jo også kun gået to dage - ik?

7 kommentarer:

  1. Det er da lige netop sådan, en barsel skal spenderes. Ren hygge, når baby er nem. Nyd det!

    -Og så skriver du bare, når du engang kommer til Læsø, og skulle få lyst til at sælge/bytte krydderi-krukker med mig, ikke? ;)

    SvarSlet
  2. Det lyder virkelig som en fornuftig måde at bruge sin barsel på! Alt det andet skal du nok nå... Nyd livet!
    Kh. Malene.

    SvarSlet
  3. Sådan skal det være! Man når jeg jo nok det hele..

    SvarSlet
  4. Der røg lidt af den dårlige samvittighed... tak ;) Men har nu lovet mig selv at gå i bad, når min mand kommer hjem om lidt

    SvarSlet
  5. Det lyder som om I to er rigtig godt til at bruge tiden på det helt rigtige :)

    SvarSlet
  6. Sådan foregik nærmest hele min første barsel... ;))) bare chokoladen istedet var koldskål med kammerjunker.. :) Det feder ikke mindre skulle jeg hilse og sige! Tog nærmest mere på efter jeg havde født end under graviditeten.. Har heldigvis tabt det igen, men denne gang falder jeg IKKE i! :)

    SvarSlet
  7. Nej.. nu må jeg også forsøge at lade det ligge. Det er bare meget lettere at spise chokolade, end alt muligt andet ;)

    SvarSlet