onsdag den 11. juni 2014

Tak for L...!!!

Nu har jeg brugt Trendsales flittigt i mange år, og har indgået rigtig mange gode handler, med god skik og søde behjælpelige mennesker. Men de sidste to handler... Grrrrr.... det er kraft... ikke i orden.

Og ja, jeg gider ikke betale fuld pris, hvis jeg kan slippe, og ja, jeg ved det er brugt. Men jeg betaler for det, og jeg betaler en ok pris. Og så forventer jeg også at få en ordentlig vare.

Så sig dog for helvede sandheden!!!

1. køb: Bikini: Beskrevet som "næsten som ny"

Har godt nok svært ved at se på billedet, at den er gået op i syningerne...

Bikinien er gået op to steder, og jeg synes ikke den er helt ren i trusserne, og vaskemærket er fuldstændigt slidt...

Købers svar: "Der lå billeder på annoncen, mit bedste råd er at sælge den hvis du ikke er tilfreds. Jeg har selv købt den i samme stand og aldrig brugt den, da størrelsen ikke passede mig, desværre. "


2. Køb: Burberry taske: Beskrevet som "næsten som ny"

Er ret vild med den... men ikke lugten. Havde den i skabet det første døgn, ALT lugtede bagefter

Tasken STINKER af mormor/genbrugsforretning/loftrum og slet ikke af lækker fed læder.

Købers svar: Jeg tager ikke varer retur, når handelen er afsluttet. Jeg har ikke bemærket nogen lugt, men jeg betragter det under alle omstændigheder ikke som en væsentlig mangel. Desværre.

Jeg har endnu ikke svaret nogen af dem tilbage, for jeg kommer ofte til at lyde lidt arrig. Har du nogle gode råd?

15 kommentarer:

  1. Øv! Skriv til Trendsales, hvis handlen er sket med Trendsales handel og ikke over Mobilepay eller andet, så kan Trendsales hjælpe dig med tvisten.

    SvarSlet
  2. Mener også Trendsales kan hjælpe, hvis i har handlet igennem dem :) Har også haft nogle rigtig lortehandler derinde. Den ene gang modtog jeg et stykke babytøj der var direkte muggent! Der tog jeg lige en lang pause fra ts...
    Kh Henriette // blondinemor.dk

    SvarSlet
  3. Øv hvor irriterende. Jeg ville da i hvert fald give dem en dårlig anmeldelse, så du kan advare andre mod dem.

    Hvis du vil have humøret op igen, så deltag i min give away og vind en luksuspakke med tre haver og en masse frø fra Tinygardens. Måske bliver du en af de tre heldige, der vinder og kan dyrke deres eget mikrogrønt. Se mere her:
    http://opdagelsesrejser.blogspot.dk/2014/05/give-away-vind-en-luksuspakke-med-haver.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det kan være det hjælper ;)

      Slet
  4. ej hvor surt...og ærgerligt at vore medmennesker ikke er ærlige!
    Det ville også pisse mig af...

    // Rikke //
    Mit element
    (tidligere Cupcake-stylisten, følg gerne påny via Bloglovin, søg; Mit element)

    SvarSlet
  5. Jeg vil også mene at du kan få hjælp via Trendsales. Jeg har to gange oplevet noget lignende. Og begge gange måtte sælger give pengene tilbage.

    Hvis du har købt en vare, der ikke passer overens med varebeskrivelsen, har sælger jo snydt dig. Og det går Trendsales ikke med til. Og de vil hjælpe dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den ene var jeg "så flink" at hente hos hende, og så er der desværre ingen TS-hjælp

      Slet
  6. Det er så sur bagdel når det sker. Men som de andre skriver skal du kontakte trendsales - det er ikke ok.

    SvarSlet
  7. Jeg har ingen erfaring med Trendsales, men jeg kan godt forstå, du er vred og skuffet!

    SvarSlet
  8. Åh altså. Det er så frustrerende! Men som de andre skriver, kan de prøve at kontakte TS :) Det hjælper sommetider.

    SvarSlet
  9. Det så belastende. Jeg har også oplevet det et par gange og jeg er så skuffet over at folk vil være det bekendt. Jeg købte bl.a. en Malene Birger kjole, god men brugt. God men brugt i min verden betyder ikke at der er trukket tråde i stoffet 10-15 steder, som ikke kan repareres.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  10. Tak for alle kommentarerne. Jeg har købt noget lugtfjerner som hedder R10, så ser jeg lige om ikke det kan tage lugten. Jeg orker ikke en kæmpe kamp, men vil selvfølgelig ikke anbefale sælgerne ;) Jeg er bare super skuffet over, at de begge to blankt afviser en, det kune jeg aldrig selv finde på.

    SvarSlet
  11. Jeg har selv oplevet et par dårlige handler på det sidste med pletter på tøjet, så nu spørger jeg af princip alle om der er pletter eller huller. En ting er at sælge tøj med pletter, huller eller andre mangler, men man bør da i det mindste skrive det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig, og i det aller mindste tage tingene retur, hvis de ikke lever op til det skrevet

      Slet