onsdag den 28. maj 2014

3 heldige vindere

En lille smule forsinket, har jeg trukket de tre vindere. 

Jeg synes godt nok ikke, at jeg keder mig for tiden. I lørdags var vi først til fødselsdag, og derefter til den mest perfekte havefest; der var masser af mad, god vin ( jeg drikker faktisk ikke så meget vin), god øl (og jeg kan faktisk ikke engang li øl) virkelig lækre drinks, shots, vandpibe... og de lækreste gæster ;) Så ja tak til flere af den slags events! Søndag lignede jeg l... og havde det på samme måde. Mandag arbejde til kl. 20.15, tirsdag møde til kl. 21.15... og det er så fedt at have noget at rive i. 

Nå, men vinderne er: 



Tillykke til Jer smukke piger, send mig gerne en mail (via link i højre side), så sørger jeg for, at I snart for et Starterkit til en smækker-lækker krop fra Nutrilett. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar