mandag den 19. maj 2014

Bliv bikiniklar - GIVE AWAY

Sommeren banker på, og der er ikke længe til, at vi skal på med bikinien ;) Jeg selv skal til bryllup i Grækenland med HELE svigerfamilien. Og så er det, at jeg gerne vil se bare noglelunde brugbar ud i en bikini ;)

Det er ikke mere end et par somre siden, at jeg tog mig selv i, at sidde på stranden... iført t-shirt og shorts, fordi jeg synes jeg var for blegfed, til at smide tøjet. Det havde altså også været ualmindeligt dårligt vejr hele sommeren...men alligevel altså! Og jeg svor, at det ALDRIG skulle gentage sig (uanset hvor stor eller lille jeg er). Så jeg spiser sundt, træner, og falder i sukkerfælden ustandseligt, men... hellere gøre en indsats end ikke.
Yes selvom jeg går meget op i sund mad med gode råvarer, så er jeg ikke så fin på den, at jeg ikke kan tage en Nutrilettbar en gang i mellem, hvis jeg fx. har travlt ved frokosttid, og ikke kan nå at lave mad. 
Hvis du (som jeg havde) har brug for et lille venligt skub, til at komme i gang for alvor med bikiniformen, så kan du nu vinde et starterkit fra Nutrilett. Det indeholder alt du har brug for til de første tre dage. Både morgenmad, snacks, frokost, aftensmad og sågar dessert.

Når de tre dage er gået får du her opskriften til varigt vægttab:
  • Drik masser af vand
  • Undgå hurtige kulhydrater
  • Og spis sundt
  • Rør dig hver dag - styrk din krop og få pulsen op 
  • Med andre ord: Luk munden og rejs dig op ;)


Læg en kommentar under inden d. 25/5, og måske er du en af de 3 heldige læsere som vinder et Nutrilett starterkit!


Held og lykke ;)

P.S. Du kan også vinde en tur til  Mallorca lige nu, inden på Nutriletts hjemmeside




41 kommentarer:

  1. Ja tak! Jeg har brug for et venligt, men bestemt skub til at komme i gang. Lagde ellers hårdt ud her i 2014 med grøn kost og tabte kilo, men så var det som om, sukkeret fik tag i mig, og nu kæmper jeg en daglig kamp for at overmande trangen. Og oftest taber jeg. Det kan ses på sidebenene og mærkes på tøjet, så NU skal det være ...

    SvarSlet
  2. Åh - jeg kan simpelthen ikke tage mig sammen til det denne barsel

    SvarSlet
  3. Det kunne være interessant at prøve :)

    SvarSlet
  4. jeg har overvejet at prøve det, så jeg krydser fingre!
    xx, nina hofdinghoff@gmail.com

    SvarSlet
  5. Fedt! Jeg er faktisk ret vild med deres barer. Snupper gerne en halv efter træning. :)

    Christina Bonke, christinabonke@hotmail.co,

    SvarSlet
  6. Årh så fanden da tage det.. lad mig vinde det! (vil sgu også gerne til mallorca!!!:-P)

    SvarSlet
  7. ja tak jeg melder mig på taber holdet og håber jeg er heldig ;-)

    helle@mody.dk

    SvarSlet
  8. Nuj det kunne jeg godt bruge - så kan jeg være taberen ;)

    SvarSlet
  9. Er med på bølgen for at blive bikiniklar !! :-)

    SvarSlet
  10. Det vil jeg rigtig gerne vinde og prøve, da jeg lige er gået i gang med mit vægttab.
    Vil gerne tabe 10 kilo, så dette ville da være en herlig kickstarter. :)

    God mandag.
    Leavinz@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Vil gerne prøve det :)
    johannesoeenaldal@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg trænger så meget til noget motivation til at tabe mig lidt - Har altid været undervægtig og vant til at kunne spise ALT... men pludselig vendte mit stofskifte og nu tager jeg på konstant, men har ingen redskaber eller viden til at gøre noget ved det! Ih, jeg gad godt vinde et startkit! :)

    SvarSlet
  13. Jeg vil også gerne gå fra kageform til bikiniform - Så det vil være skønt med en kickstarter!
    m_hoej20(ad)yahoo,dk

    SvarSlet
  14. Åh ja, mangler lige sådan et skønt kit, som også smager godt.

    SvarSlet
  15. Ååh jeg er blevet så tyk - ææv! Så jeg vil vildt gerne vinde!

    SvarSlet
  16. Ja tak - selvom det er to børn siden jeg hoppede frivilligt i en bikini. Jeg holder mig til badedragt! :-)

    SvarSlet
  17. JA tak, Jeg vil RIGTIG RIGTIG gerne deltage!! Det kunne jeg få rigtig meget glæde af :D :D

    SvarSlet
  18. trænger til hjælp, måske det er det der skal til.

    SvarSlet
  19. Alt hjælp til at komme af med de sidste kilo er velkommen :D hehe

    SvarSlet
  20. Det kunne være en god start til sommeren! Lige at få kroppen helt bikiniklar ;)

    SvarSlet
  21. Orv det ville være helt perfekt at komme igang med :)

    SvarSlet
  22. Årh, ville være perfekt inden jeg rejser til Tyrkiet med min kæreste :))

    Louise Janner // Louisejanner@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  24. Deltager meget gerne :-)
    Storkevej@yahoo.dk

    SvarSlet
  25. Krydser alt hvad krydses kan! kom nu kom nu kooom nuu! :)

    SvarSlet
  26. Jeg er med :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Trænger til et kick start
    Hilsen Marianne Juhl
    Mariannejuhl@icloud.com

    SvarSlet
  28. Det ville være dejligt med et kickstart til vægttab, så jeg kan komme i gang med at smide alle de kilo fra graviditeten.

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  29. Kunne jeg da godt lige bruge... Måske man ligefrem vil være nødt til at købe ny bikini bagefter;-)
    KH Camilla

    SvarSlet
  30. Det håber jeg på:) evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  31. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  32. Det kunne jeg rigtig godt tænke mig at prøve. :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Er helt klart til at prøve for at blive smækker lækker til sommer ;)
    Mvh Tine (ottokars@gmail.com)

    SvarSlet
  34. Vil jeg gerne prøve
    Lis - svalen7900@live.com

    SvarSlet
  35. Så lækkert ♡ har virkelig brug for et lille spark bagi og det vil være en super hjælp :-)

    SvarSlet