fredag den 23. august 2013

Nutrilett - bukseproblemer

Jeg fik et mindre chok den anden dag. Ikke mindre end 8 par bukser, ligger der nu i mit skab, og venter på at jeg kan passe dem. Og det er på trods af, at jeg træner en del. Jeg spiser rimeligt sundt. Alligevel synes min krop fra knæ og opefter, at det skal være næsten umuligt at komme ned i bukserne. 


Jeg har selv kommet med følgende undskyldninger forklaringer:


1. Træningen gør at mine ben er blevet større

2. Jeg har gået i løse bukser eller shorts 3 måneder på grund af varmen, pg skal lige vænne mig til at det er så stramt

3. Mine hovedmåltider er sunde, men til gengæld spiser jeg uafbrudt af alt som findes i nærheden


Måske er det en kombination af alle tre forklaringer, men i bund og grund, så er der simpelthen for meget af mig. 


8 par bukser!!! Det er sgu ikke i orden. Så nu skal der altså gøres noget ved det. 


Jeg er hoppet med på Nutrilett-bølgen, og min plan er at udskifte frokost og alt det jeg spiser efter job indtil aftensmaden, med to af Nutriletts produkter. Jeg startede i dag, og smed en bar i tasken, og slap som bonus for at smørre min kæmpe madpakke, som jeg plejer at have med på arbejde.





Den smagte overraskende godt, og lignede virkelig lækker chokolade-bar. At den er proppet med vitaminer og proteiner gør den jo kun meget bedre. Jeg drak også en del mere vand end jeg plejer, og jeg blev meget mæt. 


Da jeg kom hjem fra arbejde rystede jeg en chokoladeshake sammen fra Nutrilett, og den smagte som de der shakes, man kan købe i køledisken, og så lige ryster sammen. Eftersmagen var så som så, men jeg er ret sikker på, at det er noget jeg kan vænne mig til. 


Jeps jeg er klar over, at kostomlægning er vejen frem, men i og med jeg spiser sundt i forvejen, og hellere skal af med nogle dårlige vaner, er det faktisk en hjælp med et par daglige remindere om, at jeg ER på kur-ish, og skal holde mig fra alle de andre sager, som hurtigt ryger ned i løbet af dagen. 


I'll be back med opdateringer fra mit nye Nutri-lette liv ;)


   

Indlægget er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar