lørdag den 6. marts 2010

Svigermor

 


Min norske svigermor er lidt af en krea-tøs. Eller var, hun er desværre ikke længere rask nok til at sysle med det hun elsker mest; håndarbejde.
I vinterferien fik jeg taget lidt billeder af nogle af hendes kreationer. Det er måske ikke det helt hippe pt, men flot er det, og sådan en som mig, som dårlig kan tråde en nål, bliver imponeret. (og jeg ville ønske at svigermor var rask, så hun kunne lave alt det jeg gerne vil - men ikke kan)

I kælderen fandt jeg den smukke gryde - gemt alt for godt væk!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Aj, hvor er stendyrene bare sjove...virkelig flotte!

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med ansigtsudtrykkene på mændene i bådene. De er virkeligt levende. Minder mig lidt om figurere fra mumi-universet :)
    Har hun selv vævet de flotte tæpper med fugle og åkande?

    Kh. Mirjam

    SvarSlet