torsdag den 11. marts 2010

Giveaway #2



Gentofte loppemarked udlodder nu et gavekort på 420,-, der dækker standplads på ca. 20 m2, og bordleje på Gentofte loppemarked.

1 lod - kommentar
2 lod - fast læser
3 lodder - kommentar + fast læser + link til denne giveaway

Den heldige vinder vil blive trukket d. 6. april kl. 20.00

Vinder du, bestemmer du selv, hvilken søndag, du vil have en stand på loppemarkedet.

Gentofte loppemarked har åbent hver søndag fra d. 11. april frem til d. 3. oktober. Gentofte loppemarked ligger lige op ad Charlottenlund station, så det er let at komme til - både med det offentlige og med bil. Der er stort set fuldbooket hver søndag, så det er altid muligt at gøre gode loppefund!

9 kommentarer:

  1. Hejs ajamen jeg er da med med to lodder, elsker nye loppemarkeder...
    Knuz Bettina

    SvarSlet
  2. Uha, super idé til give away. Jeg er med med 2 lodder.;0)

    SvarSlet
  3. ej en fin give away. det kunne da være sjovt at prøve. jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder. :)

    Kh sara

    SvarSlet
  4. Jamen det ville da være fantastisk!
    Har altid gerne ville være "Kræmmer" for en dag! Smider fluks 3 lodder i puljen!
    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  5. Tak for du deltager i min give away. Jeg har været inde og se på din, men vidste ikke helt med loppemarked. Har før været afsted og det har ikke været nogen succes, bare en masse arbejde, men det er måske på tide, at jeg prøver igen, så 3 lodder til mig:-)

    SvarSlet
  6. Jeg er med på tre lodder :)

    SvarSlet
  7. Dzień Dobry

    pozdrawiam Ada
    wara@poczta.forward.pl

    SvarSlet
  8. hej, så dig deltage i min forårs*gave*humør. selvfølgelig vil jeg gerne deltage og smider 3 lopper i hatten;)

    SvarSlet
  9. Giveaway er nu slut - vinderen er fundet!

    SvarSlet