mandag den 5. marts 2012

IPad-cover

Endnu et iPad-cover. Denne gang på bestilling, fra en jeg ikke kender! Det er altså smigrende, så tak for bestillingen. Indtil nu har jeg ellers kun lavet et par iphone-covers og et enkelt iPad-cover til nogle kollegaer og min moster. 

Knappen fandt jeg i Hillerød

Det lysegrå garn er fra Yarnfreak...super lækkert at arbejde med, og prisen var også god ;)

Nej Ø. Coveret er ikke for kort......
 jeg har altså bare skubbet iPad'en lidt ud, så  man kan se hvad indholdet er. 

12 kommentarer:

  1. Hvor er det fint, det gør ipad'en lidt mere personlig syntes jeg! :-)
    - signeblondine.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Kan du lave et magen til dette blot til en iphone på bestilling? I så fald hvad ville det koste ?

    SvarSlet
  3. Det kan jeg sagtens. Det koster 65 alt inklusiv, dog er knappen en glat træknap.

    SvarSlet
  4. Okay det lyder meget fint, jeg synes nemlig det er smadder fint! :) Er det inkl. porto?

    SvarSlet
  5. Med porto... det er billigt, men kun fordi jeg har alt liggende ;)

    1. Bruger du andet rundt om iphonen? Så den skal laves større?
    2. Vil du have dobbelt tråd (store masker) og ganske stift resultat eller meget små masker, knapt så stift, men ser bedre ud? (men så er den mørkegrå jeg bruger til dit cover ekstra godt, så den bliver blødere ved det lysegrå, og hårdere i det mørkegrå)
    Du kan sende adressen på kavola09@gmail.com KH Camilla

    SvarSlet
  6. Okay fedt. Jeg tror bare du gør som du synes er bedst! ;) Jeg skriver lige en mail med det samme :) . Tak.

    SvarSlet
  7. Hej Jeg vil gerne bestille sådan en grå / grøn lækker sag til min iPad - kan det lade sig gør? kh Dorte

    SvarSlet
  8. Det kan godt lade sig gøre. Det koster 155,- og det er så inkl. alt - også forsendelse. Det tager op til en uge, før du har den i postkassen, da jeg ikke har mere af det mørke garn.

    Stadig interesseret?

    KH Camilla

    SvarSlet
  9. Hej Camilla
    Jeg har set Annes Ipad og dit cover er super flot - kan jeg bestille et magen til??

    MVH lindaholmberg@mail.dk

    SvarSlet
  10. Hej Linda. Jeg vil rigtig gerne, men min tid rækker simpelthen ikke til det - Øv - jeg kan sige til, når jeg ikke har så travlt på arbejdet?

    SvarSlet
  11. Hej camilla
    Er dit fine etui hakket? Har prøvet at hækle det, men det bliver slet ikke så fint som dit... Vil du fortælle hvilken garn og str. pind du bruger?
    Og er det hakket rundt, eller syet sammen bagefter... Er ny i hakning, og kan ikke lige forestille mig hvordan man hakker rundt.
    Mvh Annette Stillhoff

    SvarSlet
  12. Jeg har slet ikke prøvet det der hakning endnu ;)

    Denne er lavet med dobbelt-garn, mon ikke jeg har brugt en 3,5 for at gøre det rimeligt stramt.
    Jeg starter med måske 35 - 40 lm
    Derefter fm tilbage.
    Forenden hækler jeg rundt, så der kommer fm på begge sider af luftmaskerne.
    Når jeg så kommer ned forenden igen, hækler jeg 2-3 fm i den samme, så man kommer rundt.
    Det gør jeg så også i den anden ende.
    Derefter er det bare fm derudaf.
    Prøv af om det passer til ipaden, coveret skal helst sidde rimelig stramt, da det giver sig. Og det er ikke pænt, hvis det er for løst.

    Håber det hjalp, kh Camilla

    SvarSlet