torsdag den 29. april 2010

Sparegrisseri


Katinka elsker at lege med alle hendes penge. Og hver eneste gang synes jeg at bunken bliver mindre... og mindre. SÅ nu er vi gået i gang med at lave en ny sparegris til hende, som har rigelig med plads, og som ikke kan åbnes. Jeg kan svagt huske at vi lavede papmache i formning for alt for mange år siden, og jeg husker at jeg synes det var totalt klamt at få alt det klister på fingrene. Det er jeg nu kommet mig over (der er så meget andet klamt, der kommer på fingrene med to blebørn i huset), men Katinka har åbenbart arvet min sarthed over for klistrende væsker. Hun synes simpelthen det er det værste, at få melklister på sig.

Til gengæld er hun rigtig god til at rive avispapir i stykker til vores lille projekt. Et af avisstykkerne havde denne lille annonce på sig:


Gætter på, at der har været travlt i Tikøb den lørdag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar