fredag den 10. december 2010

Hæklede julekugler I

 


Kan man godt give sin mor hjemmegjort? Jeg har det lidt som om jeg går i 1. klasse, og har lavet gaver til mor. Og hvis hun ikke kan lide dem, så bliver hun nød til at have dem hængende hvert år, bare for at gøre mig glad...
Nu er det heller ikke en julegave hun skal have, bare en "takforTivolitur-adventsgavertilungerne-gave".
 


Lidt julebakst skal hun også have, disse kokostoppe er total gode, jeg har spist mig til en kvalme allerede.

 


Og sådan ser det ud, når jeg bager, jeg er ikke ligefrem nogen Mette Blomsterberg!

 
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Aj de er da så skønne! Dem bliver hun da helt vild med - det ville jeg i hvert fald ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine! Og selvfølgelig kan man give sin mor hjemmegjorte ting. Det håber jeg da i hvert fald, eftersom vi holder hjemmelavet jul i min familie i år. Så der er dømt ubehjælpsomme kreationer over hele linjen :-)

    SvarSlet
  3. Tak. SÅ håber jeg mutti bliver glad for julekuglerne ;)

    SvarSlet