onsdag den 31. juli 2013

Efter ferie (næsten)

Er det bare mig, eller er det første indlæg efter laaang tids blogger-pause ikke bare svært?

Nå... men jeg har så lige købt mig en cykel. Og gud en jungel det er. Aner intet om sådan noget. I forvejen har jeg en god og stabil Kildemoes, men den er godt nok tung her i provinsen, hvor der dagligt er bakker som skal forceres. Og snart starter arbejdet igen, og denne gang lærer på idrætslinjen, hvor jeg regner med, at vi skal cykle mange lange ture i rimelig fart. Gidder ligesom ikke være den som ligger bagerst.. eller... ?

Min nye cykel som snart kommer med posten

Til gengæld kan min taske være i cykelkurven på mit gamle skrummel, og en af ungerne bagpå, samt poser på styret, og det er jo næsten også uundværligt. Kan sådan en ny smart sag mon klare det?

Valget faldt på endnu et dansk cykelmærke (hvor der faktisk også er en hr. Kildemoes involveret), nemlig Von Backhaus. Jeg har nu aldrig hørt om de cykler før, men de ser nu rigtig flotte, smarte og brugervenlige ud.

Spørgsmål: Kan man overhovedet have en cykelkurv på sådan en cykel som ovenfor?

Hvis jeg boede i Kbh så havde jeg valgt denne

Denne her er nu også meget flot. 





2 kommentarer:

  1. Super sej cykel! Den indbyder til skønne cykelture!

    SvarSlet
  2. Glæder mig også! Og jeg fandt ud af, at man kan få en speciel cykelkurv til sådanne cykler her. Så cykel, bare kom an!

    SvarSlet