onsdag den 29. januar 2014

Katinkas højeste ønske...

Katinkas højeste ønske lige pt, er dette Darth Vader ur, som er vist under. Jeps. Sort, ser rimelig stort ud, og skal selvfølgelig stå på hendes hylde til særlige gode sager. Det er læææænge siden at jeg vænnede mig til, at hun ELSKER drengeting (og nogle få pigeting).

Men det stopper ikke her.Uret lyder som Darth Vader, og det kan også lyse "tiden" på væggen eller op i loftet med rimelig store tal. Er meget spændt på, hvor lyst der bliver i rummet!

Men Katinka har altså selv sagt, at hvis hun får uret, så kommer hun ikke længere ind i vores seng om natten.  (Som hun gør nu..hver nat... og også lillebroderen...) So what are we waiting for?


4 kommentarer:

  1. Sikke et fedt ur. Hvor er det fra, sådan et må jeg bestemt eje.
    hilsen Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik? Man kan blandt andet få det hos Jollyroom.dk

      Slet
  2. KØB det ! Og jeg gad da i øvrigt godt selv have det også. Helt seriøst, det kunne jeg virkelig godt tænke mig.

    KH Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er købt, nu venter jeg på posten, og så at Katinka lige "fortjener" uret - glæder mig til at se det i brug!

      Slet