tirsdag den 19. november 2013

Give away: Moomin ophæng

Første gang jeg så juleophængene med Mumitroldene fra finske Arabia, var jeg solgt.
De er så enkle og fine med det hvide porcelæn, og samtidigt så søde med de genkendelige figurer fra Mumitroldene. Hvis jeg en dag får fingre i dem, så vil jeg enten hænge dem op i vinduet, på et par flotte grene eller på juletræet. Juleophængene er ikke så lette at få fat i online, og de bliver kun solgt fra oktober til og med december.  Jeg har fundet dem her, med en smule rabat.

Du kan vinde begge sæt med i alt 4 Mumi-ophæng, en gevinst jeg faktisk er grøn af misundelse over!



Vil du have chancen for at vinde, er det bare at skrive en kommentar herunder senest d. 28/11. Konkurrencen er for faste læsere af bloggen.

Held og lykke!


79 kommentarer:

  1. Ej hvor ville jeg nyde disse mumi-ophæng - hvor er de skønne - krydser fingre og deltager med stor glæde:-) kh. Mette

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er de søde! Jeg er med :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  3. De er ret søde.. :D
    http://carolaelisabeth.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. uhhh elsker bare mumi - og det gør mine piger også,så mon ikke de ville blive et hit ;)

    SvarSlet
  5. fam.ankjaer@gmail.com19. november 2013 kl. 20.58

    De er skønne... Ville være en rigtig dejlig "mig selv" gave :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare fin!

    SvarSlet
  7. Det ville være fremragende!

    SvarSlet
  8. Åh hvor er de fine, dem kunne jeg godt finde en god plads til.

    SvarSlet
  9. Dem ville jeg SÅ gerne hænge på vores første juletræ her i huset :) Krydser fingre
    God aften

    SvarSlet
  10. Waow! Dem vil jeg vild gerne vinde:-)

    SvarSlet
  11. De er simpelthen så søde :)

    Christina Bonke, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Endeligt noget positivt på denne på ingen måde positive dag. Ja jeg vil gerne være med, for hvordan kan man ikke smile af dem :)

    SvarSlet
  13. Yes yes yes, er fan allerede - humoristisk julepynt i form af 90'er tegneseriefigurer er lige mig ;-)
    Kh Stine BB, bjs_bis@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Yay :) De er så søde.
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  15. Hvor er de søde :D Mangler noget sjovt julepynt og de er helt perfekte ♡

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  16. De er jo fantastiske ♥
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  17. Krydser fingre :)
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  18. Åh, jeg elsker Mummi, så selvfølgelg er jeg med :-)

    /Helle D.
    hdl1010@hotmail.com

    SvarSlet
  19. De er godt nok fine :)
    - Tanja (home.alone.4@gmail.com)

    SvarSlet
  20. Elsker mummitroldene så den vil jeg super gene vinde

    SvarSlet
  21. Er helt pjattet med de kære mummier, så jeg krydser alle de legemsdele jeg kan.

    SvarSlet
  22. Lækker give-away... dejligt jeg allerede følger via Bloglovin' ellers havde jeg aldrig opdaget den ;-D

    SvarSlet
  23. Ihh dem vil jeg gerne vilde, de er SÅ fine.
    Hilsen Marlene (marlenekronborg @ hotmail . com)

    SvarSlet
  24. Jeg elsker hele Mumi-universet!

    SvarSlet
  25. Jeg er fuldstændig æxet med mummi. Har ALLE de kopper jeg er kommet i nærheden af, bestik, tallerkerner osv. :)
    jeg vil SÅÅÅÅ gerne vinde dem her. Jeg krydser virkelig virkelig virkelig fingre for mig selv!! :o

    SvarSlet
  26. De er så fine! Håber de bliver mine :)

    SvarSlet
  27. Oi oi oi :) Eg er heilt klart med, og kryssar fingrane for at desse får pryde juletreet vårt :)

    SvarSlet
  28. Jaaah! De er SÅ fine

    SvarSlet
  29. dem vil jeg så forfærdeligt gerne have fingrene i!
    Lise

    lisedupont@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Wuuuuhuuuuu, hvor er de bare fine. De ville passe så fint på mit lille juletræ, så krydser alt der krydses kan for at jeg vinder....

    SvarSlet
  31. De er godt nok fine. Dem vil jeg da blive lykkelig for at vinde:)

    SvarSlet
  32. Nej hvor er de skønne - de vil passe perfekt ind i vores julerier herhjemme :)

    SvarSlet
  33. Helt vild med dem. Helt sikkert med. :):) pernillekirkmand@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Håber! Håber! Håber! Håber! Håber! :-) og goddag herfra
    Cille (zwilbert@hotmail)

    SvarSlet
  35. Jeg krydser fingre og bene og tærer og arme! :D

    Kamilla kamillawn91@gmail.com

    SvarSlet
  36. Hold nu op hvor er de fine! Herhjemme er vi alle kæmpe mumi fan! Jeg har ikke set disse før, men jeg vil helt sikkert gerne være med i denne give away :D

    Venlig hilsen Louise Hartmann - louisehartmann89@gmail.com

    SvarSlet
  37. Hvor er de fine!!! :)

    Henriettegohr@gmail.com

    SvarSlet
  38. Hvor er de fine. Min datter vil elske at de hæger på vores juletræ i år, så jeg vil gerne være med.
    Jeg følger bloggen via bloglovin

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  39. Nej, hvor er de fine, perfekte til børneværelset ;-)

    SvarSlet
  40. jeg har hermed skrevet en kommentar og jeg er efterhånden også ved at få den grønne farve (af misundelse, hihi).

    // Rikke //
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
  41. Dem ville jeg elske at vinde, jeg har nemlig en jeg ville forære dem til :-))

    SvarSlet
  42. Ih hvor fine. De vil passe så fint til min gren fra haven.

    SvarSlet
  43. Dem ville jeg elske at eje.
    Jeg elsker ting med mumi, og jeg har en okay samling indtil videre.
    Så disse ville passe perfekt ind til min samling(:

    Følger med via bloglovin.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  44. De er simpelthen så fine. Og så vil de passe perfekt ind i husets i forvejen barnlige stil :-)

    Vh. Katrine

    SvarSlet
  45. Hvor er de søde :)
    Deltager og følger :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Årh hvor er de fine, jeg vil gerne deltage :)

    SvarSlet
  47. In, hvor er de fine, jeg har ikke set dem før - men de går rent ind! :-) Jeg følger dig via blog-lovin'...

    SvarSlet
  48. Ih, dem overvejede jeg selv at købe, meeeen satser på atvinde dem her :)

    SvarSlet
  49. Jeg elsker også disse Mumi -ophæng, men har ikke lige haft råd til at købe dem - så det ville jo være fint at vinde :-)

    SvarSlet
  50. vor er de skønne, gerne vinde.
    COUBAK@YAHOO.DK)

    SvarSlet
  51. org hvor er de bare søde altså. dem ville jeg sørme gerne have fingre i

    SvarSlet
  52. Ej hvor er det bare et "tilbage til barndommen" øjeblik at se dem. Håber derfor, de kommer hjem til mig :o)
    Mange hilsner Tine (ottokars@gmail.com)

    SvarSlet
  53. Iiiih, hvor er de fine! De vil da pynte i ethvert hjem. Jeg følger dig på Bloglovin' og nu kan jeg kun krydse fingre XXX

    SvarSlet
  54. De er så fine! Krydser fingre ;-)
    /akh(a)os.dk

    SvarSlet
  55. De er så fine - deltager gerne!
    /voresalbum (a) hotmail.com

    SvarSlet
  56. Jeg er fast læser på bloglovin <3
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  57. ihhh de er da såååååå mega skønne jeg er i den grad med

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com



    xxxx for at jeg er den mega heldige!!

    SvarSlet
  58. Elsker Mumitroldene! Vidste slet ikke de havde lavet disse - det er da et must have :)
    Anne/anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  59. Hvor er de søde ... krydser og håber ;)
    alicecravach@gmail.com

    SvarSlet
  60. De er da intet mindre end fantastiske! : )

    SvarSlet
  61. Wauu - De er super fine :-) Elsker Mumitroldene .-) så de må da bare hjem til mig .-)
    Håber jeg er heldig :-)

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  62. De er simpelthen helt igennem skønne.
    Jeg håber!, at de ender hos mig. :)

    SvarSlet
  63. Hvor fantastisk at kunne putte lidt af min barndom på træet :-)

    SvarSlet
  64. deltager og håber.
    kamilla.rasmussen88@gmail.com

    SvarSlet
  65. Neiii - Hvor er de bare charemerende..!

    SvarSlet
  66. Så fine, bare jeg er den heldige vinder.

    SvarSlet
  67. Uhhhh.... De er bare så fine, krydser hvad jeg kan for at blive den lykkelige ejer af dem :) brohusp@yahoo.com

    SvarSlet
  68. Så kære de er. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  69. Det er det skønneste julepynt jeg nogensinde har set.. Herhjemme springer vi julen over, men de ville være så velkomne alligevel.. :)

    SvarSlet
  70. De er meeeega cute! Dem ville jeg gerne have hængene, så de kunne matche min mumi kop :)

    SvarSlet
  71. Hvor er de super søde :)

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  72. Ej, hvor er de fine!! :)

    Vh. Christina
    christinabstoldt@gmail.com

    SvarSlet
  73. haha de er så seje og jeg har altid været stor fan af mumi det havde været så fedt at vunde.

    vh:pernille gullfoss
    pernillesg@gmail.com

    SvarSlet