søndag den 24. november 2013

De aller første juleting

De allerførste juleting, har alligevel sneget sig ind herhjemme. Adventsstagerne fra Medusa måtte gerne komme frem, siden Katinka har fødselsdag næste weekend, og jeg synes, at de er lige så gode til fødselsdag, som til jul. Desuden er Marius helt vild med dem. Da han opdagede dem, kom jublene frem, med begge hænder i vejret, mens han hoppede op og ned... Han troede det var rigtige gaver. Jeg kunne mærke, og slet ikke overskue på det tidspunkt,  at han villle blive meget skuffet, hvis jeg sagde det bare var lysestager. Så vi har aftalt at vi åbner "gaverne" efter jul.... og så har han helt sikkert glemt alt om det til den tid ik?

Johannes er nok mest en skabsnisse, og her er han sammen med alle de andre overjordiske væsener i mit Københavnerskab. 
Jo jo, de kan da godt ligne rigtige gaver...
 kan se at den ene stage er blevet shinet op med et hjemmelavet armbånd
Johannes med gaver, han kan fåes her


Mere skab. Læg også mærke til cigaretpakken bagerst. Den har vi fået foræret af en kær ven, som har nogle forretningsforbindelser i Kina. Og lige de der cigaretter koster 100 dollar pakken... og de smager helt forfærdeligt. Men med sådan en smuk indpakning, og til den pris, så må de godt stå i skabet, sammen med alle de andre ting.


5 kommentarer:

  1. hihi, kan ikke lade være med at komme til at tænke på ordsproget; man vælger sine kampe.....hvad angår episoden med din søn og "gaverne" :)

    // Rikke //
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja for søren, og gud nåde trøste mig (eller ungerne) (eller Ø.) når jeg glemmer det!

      Og hvordan lærer man så lige ungerne at gøre det samme...

      Slet
  2. Skønne juleting du har stillet frem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Simone. Og glæder mig til at få pakket dine adventsgaver færdig :)

      Slet
  3. Ahr hvor skønt. Jeg er (fortsat) helt vild med dine lækre advents-stager. Jeg vil også pakke dem ud! : )
    ps. hvis du finder ud af hvordan man lærer mindre børn at vælge sine kampe, så sig endelig til...

    SvarSlet