mandag den 21. januar 2013

FØDSELSDAGSGIVE-AWAY #4


"For 2 kr. blandet" fyldte 3 år nytårsaften, og i den anledning, vil jeg gerne invitere alle læsere til en lækker fødselsdags-give-away-måned. Jeg har glædet mig rigtig meget til at kunne forkæle Jer med lækre præmier ;) 

Den 4. give-away er sponsoreret af MOST. MOST er Småfolks voksenafdeling, og de har en del at byde på. Jeg er selv vild med deres smukke smykker, tasker og ikke mindst håndklæderne. 


MOST har også tøj, og den nye kollektion ankommer snart, men indtil da er der gode tilbud på deres hjemmesideDu kan vinde en af de viste skjorte/tunika under til en værdi af 599,- du vælger selv farve og størrelse, og alt du skal gøre for at deltage er at være fast læser og skrive en kommentar, om hvilken størrelse og farve du ønsker. Du skal også tilmelde dig Most facebookside.

Jeg trækker en vinder på fredag d. 25. januar. 




Held og lykke!


54 kommentarer:

  1. ønsker mig en grøn str xs/34 :)

    lækre give aways :)

    SvarSlet
  2. Uha sort str.L/40
    Håber skisme jeg er heldig!!

    SvarSlet
  3. Sikke en fin præmie. :) Jeg ønsker mig den i str. L og i sort tror jeg. De er alle fine!

    SvarSlet
  4. Sikke nogle flotte præmier du disker op med ;D

    Den storte i str. M, er bare fantastisk :D

    SvarSlet
  5. Super lækker skjorte. Er vild med den sorte i L

    SvarSlet
  6. Ønsker mig den sorte i str. L, hvis jeg vinder! Er fast læser allerede og læser flittigt på din blog! Kh Charlotte

    SvarSlet
  7. Flot :) Ønsker mig en rød i XL, hvis jeg vinder :) Er selvfølgelig fast læser af denne skønne blog.
    Endnu engang tillykke med fødselsdagen.

    SvarSlet
  8. Åh vakler mellem rød eller sort.. Men tror det bliver en sort i str. 4 :) Hvor er de fede..
    Tillykke med de 3 år :)

    SvarSlet
  9. Jeg vil da meget gerne vinde den grønne skjorte, så er spørgsmålet så bare om det skal være en 2er eller 3er. Argh.

    Dejligt at læse, at Most er designet til kvinder med kurver :)

    SvarSlet
  10. Det må helt klart blive den røde i str. s jeg elsker bare den røde farve:)
    Og hjertelig tillykke med de 3 år

    toftkirsten@hotmail.com

    SvarSlet
  11. åh, jeg ønsker mig en grøn i str 44.. den er flot!

    SvarSlet
  12. Det må blive den grønne i str. m hvis jeg vinder :)

    jeanetbodilsen@gmail.com

    SvarSlet
  13. Tillykke med fødselsdagen :)

    Sikke nogle smukke ting, jeg vil meget gerne vinde en grøn i str. 42(L/XL)

    Kh Mie

    SvarSlet
  14. den sorte hvis heldet er med mig i str 40:)

    SvarSlet
  15. uhhh jeg er helt sikkert med og ville gerne vinde i sort str. xs eller s
    Du er mer end velkommen til at deltage i min give away også:-)

    SvarSlet
  16. Tillykke med fødselsdagen! :)

    Jeg er vild med den vinrøde, og skulle jeg vinde må det blive en str. 36/38

    SvarSlet
  17. Uhlala, det ser lækkert ud.
    Jeg håber og hvis jeg er heldig, så er jeg str:38/M.

    SvarSlet
  18. Jeg er fast læser. Deltager gerne i denne dejlige giveaway. Den sorte i str XL eller L hvis den ikke findes i XL ;)

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  19. Uhh det må blive en lækker mørk rød til at pifte det kedelige almindelige tøj op - og det må blive i en str 38/m...

    SvarSlet
  20. Sikke mange skønne fødsesdags-give-aways du holder dig. Endnu engang tillykke med de 3 år. :-)

    Ønsker mig str L i Grøn - hvis jeg er den heldige.

    SvarSlet
  21. Ej, hvor er de bare flotte:-) og hjertelig tillykke med de 3 år til bloggen.

    Kh Maria

    mariahummelmose@gmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg følger din blog fast! :)
    Hvis jeg vinder, kunne jeg tænke mig en rød størrelse 2 (38-40).

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne være med, trænger sådan til nyt tøj, har intet der passer :-)

    Hvis jeg er heldig vil jeg gerne vinde sort i str. L/40

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  24. Jeg vil også være med, og det skal være vinrød i str. S/36

    Stackelies@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Hvis jeg var så heldig at vinde, skulle det være den sort i str. L :)
    anna.mulla.hansen@gmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne være heldig og hvis jeg vinder skal det være en grøn i str. L

    SvarSlet
  27. Tillykke med de 3 år :)
    Jeg vil gerne vinde en sort i str 2 :)

    SvarSlet
  28. Sikke nogle lækre tunikaer/skjorter!
    Jeg vil meget gerne vinde en bordeaux i medium, så krydser fingre!

    xoxo Sam Conradsen
    samconradsen@live.dk

    SvarSlet
  29. Jeg vil rigtig gerne vinde den sorte skjorte i str. M

    SvarSlet
  30. jeg vil gerne være med. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, kunne jeg godt tænke mig den i rød i str. 2 (38/40).

    Mvh. Laura B (Lah09(at)live.dk)

    SvarSlet
  31. Jeg vil også gerne være med, og jeg ønsker mig en rød i størrelse M:-) håber jeg vinder:-)
    Hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  32. Jeg ønsker mig en sort i str. M
    Piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  33. En grøn str.4, hvis jeg er så heldig :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  34. En grøn ii størrelse xs :)
    ekstremekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  35. Tillykke :-)
    Jeg ønsker mig en sort L

    prahamette@gmail.com

    SvarSlet
  36. Åh en lækker give-away.
    Ønsker mig den i vinrød fra str 46, så den er rigtig oversize og løs i det. :)

    millamusen@jubii.dk

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  37. Endnu en gang tillykke med fødselsdagen :-)
    Hvis jeg skulle være den heldige, så skal skjorten være sort og str. 3

    SvarSlet
  38. Jeg ønsker mig en vinrød str 4 hvis jeg vinder.

    SvarSlet
  39. Uh... Tillykke.. <3
    Og så er det os der får gaven, det er da for fantastisk..
    Jeg ville ønske mig den røde eller grønne i str L
    VH. Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  40. Stort tillykke!
    Uh det er da et svært farvevalg. Tror jeg ender med at ønske den sikre sorte i str. S/36

    SvarSlet
  41. De laver nemlig nogle pæne ting. Hvis jeg var heldig, tror jeg, jeg ville vælge - i mindste størrelse, 34-36 - dén i vinrød. Aah! :-)

    SvarSlet
  42. Wauuu...lækkerier
    Ønsker mig en bordeaux i L/XL
    Hvis jeg bliver udtrukket

    SvarSlet
  43. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    XS /34

    SvarSlet
  44. Lækker sag, kunne godt bruge en i sort, str m

    SvarSlet
  45. Det bordeaux er simpelthen bare for lækker! Str 40 tak :-) Har liket og var medlem i forvejen.
    Krydser fingre :-)

    SvarSlet
  46. Ønsker mig en rød i str. XL eller str 4 :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  47. TILLYKKE TILLYKKE :) Jeg vil gerne vinde en rød i str. s. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  48. Uhh sort str. Small. Total lækre smykker, dem skal jeg se nærmere på.

    Trine - kvaltid.blogspot.dk

    SvarSlet
  49. Nom! Kunne smadder godt tænke mig en sort i størrelse S/36 :) krydser fingre!

    thesuperawesomeperson@gmail.com

    SvarSlet
  50. Ønsker mig en sort skjorte i str. 4

    mange hilsner
    Line

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  51. Fin præmie! Jeg ønsker mig en rød størrelse small.
    Hilsen Pernille pernillehauge@gmail.com

    SvarSlet