mandag den 21. januar 2013

Vinder af Kähler-uret

Jeg har nu fået trukket en meget heldig vinder af Kähler-uret.

Dagen har ellers stået på lusebekæmpning, vaskning af ualmindeligt meget sengetøj, puder og bamser i sække, badning et par unger og mig selv - hvor svært skal det lige være at få det luseolieting ud af håret???
Og endnu værre, jeg tabte midlet ud på vores lakeret trægulv... havde jo godt læst på pakken at de advarede mod dette... "tsk tsk" var min første tanke. Men selv om jeg har vasket gulvet X antal gange, er det lykkedes mig at skvatte i det nu MEGET MEGET MEGET glatte gulv 4 gange, så forstår bedre advarslen nu.

Men den utrolig, fantastiske heldige vinder af et valgfrit Kähler ur er en meget skrivsom dame. Følger du ikke allerede hendes blog om "hverdagens surdej", så burde du ;) Astrid, skriv lige din adresse og om du stadig ønsker det store gule ur til mig, så skal jeg sørge for, at uret kommer hjem til dig snart!

Tak til alle I andre som deltog, der er straks en ny give-away på bloggen.


1 kommentar:

  1. Åhrrrrr ja, hvor er jeg heldig! Mange tak til dig og lykkens pamfilius. Jeg sender dig straks en mail. Held og lykke med lusene, de små bæster. Og dit glatte gulv :)

    SvarSlet