mandag den 14. januar 2013

Heldige mig...

Hos Lei Living vandt jeg denne smukke Kay Bojesen fugl. Jeg er rigtig glad for den, og jeg synes farverne er så smukke! Marius er også ret glad for den, han elsker at røre de glatte former, og fuglen bliver båret forsigtigt rundt, og aet rigtig meget, af de små pølser. Virkelig vanskeligt at få taget et billede, når han hele tiden tager den!

De gamle træ-æg bag fuglen er fra mine forældres sommerhus. de er virkelig gamle, og kan sættes ind i hinanden, måske fra før Babuskadukkerne?




I efteråret vandt jeg hos Fru Schou en kæmpe zoologisk have i Duplo. Jeg gemte den til Marius, så han kunne få den i julegave. Og vi er ret vilde med at lege med den begge to. Han havde i forvejen en anden slags zoo, men nu er det altså virkelig sjovt, med hegn, rutsjebane, og masser af dyr rundt omkring. (dont mind the mess!)





4 kommentarer:

  1. Ih, du har da godt nok været heldig! Dejlige sager :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og jeg bliver simpelthen så glad, når jeg vinder noget ;)

      Slet
  2. Ej, hvor dejligt, at du var heldig, det kender jeg jo godt til. Jeg fik pakken i lørdags, og tusind tak!!! KH. Lene

    SvarSlet
  3. Er stadig lidt misundelig på det tørklæde ;)

    SvarSlet