fredag den 25. januar 2013

FØDSELSDAGS-GIVEAWAY # 5


"For 2 kr. blandet" fyldte 3 år nytårsaften, og i den anledning, vil jeg gerne invitere alle læsere til en lækker fødselsdags-give-away-måned. Jeg har glædet mig rigtig meget til at kunne forkæle Jer med lækre præmier ;) 

Den 5. og sidste fødselsdags-giveaway er sponsoreret af &Tradition. det må være mit absolut yndlingsmærke inden for bolig. Vi har 6 lamper herhjemme fra firmaet, og vi elsker dem alle sammen. Og når jeg engang får et nyt køkken, så kunne jeg sagtens få plads til et par stykker mere. 


Denne uges give-away er sindsyg lækker, og jeg sender allerede mange misundelige tanker, til den som vinder. Jeg er vild med Milk-lampen med de sorte ben, elsker at man kan se strukturen i træet, og samtidigt er den rå, med den sorte ledning, og den blide belysning. 

Hvis du vil vinde den skønne lampe, så skal du både være fast læser, lægge en kommentar under, og like &tradition på Facebook.  

Held og lykke, jeg trækker en vinder søndag d. 2. februar.

81 kommentarer:

  1. Jeg er også helt vild med den lampe og jeg ved lige hvor den skal stå;-)
    Så jeg vil krydse mine små fede fingere...

    SvarSlet
  2. Nøj, den her give away kan man da ikke gå forbi. Den fedeste lampe.

    ...og så et forsinket tillykke med fødselsdagen.

    SvarSlet
  3. Ej hvor er den smuk!!!! Det ville være en perfekt før-fødselsdagsgave til mig sig :-)
    Krydser alt hvad jeg kan!!!
    Kh. Marlene

    SvarSlet
  4. Det er satme en lækker give-away!

    Stort tillykke med de 3 år:-)

    SvarSlet
  5. Den er simpelthen så fin med de sorte ben. Vildt fed præmie! Ih, jeg håber lidt af den give-away karma jeg sender ud i verden boomeranger tilbage nu :)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med de 3 år :-)
    Jeg vil meget gerne deltage

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  7. NØØØJ!! Det er bare den mest lækre lampe :-) Håber virkelig jeg har heldet med mig, jeg ved liiige hvor den kan stå og pynte :-) Kh Malenefelber@gmail.com

    SvarSlet
  8. Har det perfekte sted til MILKlampen... Håber;-)

    SvarSlet
  9. Hold da så lige fast, for en super lækker lampe..

    Elsker de former, der giver den total "fed" karakter.

    Den vil passe super godt ind her, amt bryde vores stringente stil.

    Krydser og krydser lidt mere..

    God weekend

    SvarSlet
  10. Jeg opfylder det hele på forhånd, så count me in på et MEGET heldigt lod :-)

    SvarSlet
  11. Uhh - Jeg ved LIGE hvor den ville skulle stå :0)

    SvarSlet
  12. Wiiii! Jeg er med, skriver, læser og liker! Kh Charlotte

    SvarSlet
  13. Lækker lækker lampe jeg er med ;O)

    SvarSlet
  14. Jeg er helt sikkert med :-)
    Sikke en lækker lampe! -Krydser alt hvad krydses kan!
    Go weekend fra Frk. Hansen

    SvarSlet
  15. Yes yes, jeg liker helt sikkert meget ;) Det er da lige den jeg står og magngler! Det er så sindssygt svært at finde lamper, men denne er da for fed!

    SvarSlet
  16. Er vild med den lampe! WOW, siger jeg bare. Håber virkelig at jeg vinder.. Har liket på facebook.

    SvarSlet
  17. Stort tillykke med de 3 år! Og hold nu op en flot lampe, den smukkeste jeg har set længe...vil rigtig gérne deltage, og har liket på facebook...

    Soegaard@firma.tele.dk....

    SvarSlet
  18. Hip hop hurraaaaa og stort tillykke med din fine blog. Hvor er det da en vild præmie, du slutter festen med. Elsker, hvordan strukturerne går igennem træet, og jeg har set langt efter den fine lampe så længe :-)

    Katrine / keas80@gmail.com

    SvarSlet
  19. Vi mangler lys herhjemme i vintermørket og denne her ville gøre det så fantastisk. Jeg er med og håber på et heldigt lod. ;)

    SvarSlet
  20. Jeg elsker den lampe <3

    lorentsen22@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Rigtig lækker præmie du forkæler dine læsere med. Kan godt lide de sorte ben på lampen :)

    SvarSlet
  22. Jeg vil rigtig gerne være med, den er så fin....

    svips@aaui.dk

    tillykke igen :-)

    SvarSlet
  23. Den er skøn, passer lige på mit nye sybord - & tillykke med fødselsdagen nytårs aften.

    SvarSlet
  24. Jeg har gjort det hele og er helet sikkert med.

    Du er mer end velkommen til at deltage i min give away på min blog:-)

    SvarSlet
  25. Den er så fed - ved lige hvor den skal stå, hvis jeg er er den heldige :)

    Hilsen Mathilde

    SvarSlet
  26. mega fin lampe, der ville være perfekt på vore sorte reoler under skråvæggen!:) Den gad jeg godt vinde. Hilsen Liva

    SvarSlet
  27. Superlækker lampe, den kan jeg helt sikkert finde et sted til i min stue :-)

    SvarSlet
  28. Wow en fed lampe, prøver lykken og håber på lidt held

    SvarSlet
  29. jeg er med :)

    Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde en krea pakke:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/01/give-away-7.html

    SvarSlet
  30. Jeg er helt sikkert også med om denne fantastiske lampe - stort tillykke med bloggen :)

    Kram

    SvarSlet
  31. Jeg ved lige hvilken plads den skal have hjemme hos mig, hvis jeg er så heldig, at vinde den!
    Stort tillykke med din dejlige blog!

    SvarSlet
  32. Wauv, den er skøn og jeg kan sagtens finde en skøn plads til den herhjemme.

    SvarSlet
  33. Arhmen den er altså også bare rigtig lækker :-)
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  34. En af mine ynglingslamper og passer perfekt hjemme hos mig :-)

    SvarSlet
  35. Den står aller. Øverst på min ønskeseddel så jeg vil VILDT gerne være med!

    SvarSlet
  36. Så er ovenstående gjort - Og hold da fast hvor er det en flot lampe!
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  37. Var i forvejen fast læser og nu er de liket - Mega fed lampe :)

    SvarSlet
  38. Den er også allerøverst på min ønskeseddel, så jeg krydser ALT!

    SvarSlet
  39. Jeg er fast læser og har liked.Jeg deltager gerne i denne fine giveaway

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  40. Drømmelampen. Jeg er med.

    SvarSlet
  41. Den lampe har jeg længe sukket efter til soveværelset. Mine fingre er dobbelt krydsese!

    SvarSlet
  42. SÅ fin lampe ! 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  43. Har været fast læser længe, og nu også "liket" på facebook :-)
    Skøn lampe :-)
    info@jbirke.dk

    Kh Jette

    SvarSlet
  44. WOW WOW WOW, er så vild med den lampe. Sikke en skøn sag :o)
    Jeg har længe været fast læser og har liket på facebook :o)
    Stort tillykke med bloggen :o)
    /Kathrine_villadsen@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Fed give away! Tillykke med de 3 år!
    Kh Karen

    SvarSlet
  46. Den er bare den fineste, ville være helt perfekt i vores nye reol :-)

    Louiseoest@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Tillykke med de 3 år! Tiden går stærkt.
    Mvh Sisse
    Sizze86@gmail.com

    SvarSlet
  48. Stort tillykke med 3 års fødselsdagen.

    Og hvor er den lampe alt for fed. Den gad jeg godt have boende herhjemme

    SvarSlet
  49. Uhh den ved jeg lige hvor skal stå :) Jeg har gjort alt hvad man skal :)

    Se også min give away, som denne gang er i samarbejde med anne black - http://kvalitid.blogspot.dk/2013/01/give-away-2-anne-black-kopper.html

    /Trine

    SvarSlet
  50. Du er ikke den eneste der er vild med den! :-) Jeg flytter snart hjem igen, og jeg ved allerede hvor den skulle stå hvis jeg nu er den heldige vinder, af denne fine lampe. Jeg har selvfølgelig gjort det jeg skulle gøre, og jeg håber!

    Jeg kører også en giveaway fra Katjajaeger,om et par søde øreringe!
    http://christinachili.blogspot.dk/2013/01/give-away.html

    SvarSlet
  51. Guuuuud hjertebank hvor er den lækker!!! Jeg er helt klart med:-)

    SvarSlet
  52. Jeg må simpelthen prøve lykken.. Har længe været forelsket i den lampe. Den vil være perfekt som soveværelseslampe hjemme hos os (:

    SvarSlet
  53. Århhh... den må jeg eje - den er for lækker ;)

    Hilsner fra Ulla - ulladissing@yahoo.dk

    SvarSlet
  54. Jeg vil rigtig gerne være med i konkurrencen om denne lækre lampe :)

    Mvh Ditte

    SvarSlet
  55. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  56. årh den er fed, jeg vil så gerne være med :D

    SvarSlet
  57. Med så lækker en lampe, kan jeg jo ikke lade være med at være med.
    Ville elske hvis den kom hjem til mig, krydser fingre :)

    SvarSlet
  58. Den er voldsomt fed!
    Og tillykke!

    SvarSlet
  59. Skøn lampe, jeg vil så gerne vinde den:-)
    D. 2. feb, er nu en lørdag men pynt hehe;-)

    Kh Maria

    mariahummelmose@gmail.com

    SvarSlet
  60. EJJJJ - den er SÅ pæn. Jeg krydser for at vinde xx

    SvarSlet
  61. Den er SÅ pæn. Har sukket efter den alt for læne nu, så jeg håber dældulemig jeg vinder :-)

    SvarSlet
  62. Jeg krydser mine fingre alt hvad jeg kan, for den er simpelthen så fin og vi kunne godt bruge flere lamper. :)

    SvarSlet
  63. bum! jeg deltager meget gerne! Den vil vi ønske os til juniors værelse :)
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  64. Hvor er den godt nok fin! Den må meget meget gerne bo her :)

    SvarSlet
  65. Ihh... super lækker give away! Jeg krydser fingre for det heldige lod:0) God weekend.
    Kh. Louise

    SvarSlet
  66. Mette Melchiorsen31. januar 2013 kl. 17.15

    Uf, jeg er solgt!!! Den gamle IKEA-lampe får med glæææde sparket til gengæld for denne lækre sag! :D
    - Mette (mette-km@hotmail.com)

    SvarSlet
  67. Har fået din skønne blog anbefalet af en veninde :) Har nu brugt hele weekenden på at læse den, super fed konkurrence, lampen vil passe perfekt hjemme hos mig en fattig studerende ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ps. min email er rikke20dahl@hotmail.dk

      Slet
  68. Smuk! Og tillykke med bloggen :-)Kh Charlotte
    www.lykkeligindefra.dk

    SvarSlet
  69. Wuhu , den er fed! Elsker det sort/hvide. Forestiller mig den giver et blødt lys.
    Jeg vil gerne prøve lykken og liker og det hele :).

    SvarSlet
  70. Liket og followet, rigtig flot lampe! :-)
    - Forresten fed blog.

    SvarSlet
  71. Den lampe er SÅ fantastisk, elsker den og elsker &tradition, skønt firma!

    SvarSlet
  72. Jamen lamper er jo min "ting" og den her supersmuk :o)

    Krydser fingre.

    Kh Lene (leneogbo(a)mail.dk)

    SvarSlet
  73. Lampen er død skøn og jeg håber virkelig, at jeg kan have held med mig!
    Vi har lige købt et hus, og lampen vil bo perfekt hos os :)

    SvarSlet