torsdag den 2. januar 2014

Vind førstehjælpskasse + legesæt

Vi har i 12 år meget længe manglet en førstehjælpskasse. Og har snakket om det lige så længe. Når 'en af os vrikker om på fod eller knæ, når en af os skærer sig lidt for dybt, når vi er ude på længere bilture. Sådan en førstehjælpskasse er jo nærmest uundværlig, men alligevel sådan en ting, som vi ikke rigtig får taget os sammen til at købe.

Men du kan nu vinde en førstehjælpskasse, med alt det udstyr du overhovedet måtte trænge. der er blandt andet saks, isposer, gazebind, alutæppe, bæltetaske og alt muligt andet man aldrig har i huset.


Og ikke nok med det. Du får også et doktor-legesæt og en ambulance med til ungerne.


Skriv en kommentar under senest søndag d. 5. januar, så er du med i konkurrencen.


Indlægget er skrevet i samarbejde med Akuttelefonen 1813 - Region Hovedstaden

48 kommentarer:

  1. Lige hvad vi mangler :)

    Info@blueeyedflower.dk

    SvarSlet
  2. Sådan en mangler vi også altid med 4 drenge i huset ;)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Lækkert, sådan kan man altid bruge! fingernemblog@gmail.com

    SvarSlet
  4. Hvem mangler ikke det? ;)
    Louiseoest@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Huha ja, førstehjælpskassen står også ret højt på listen over ting, vi burde have fat i. 😊

    SvarSlet
  6. Ja, sådan en mangler vi faktisk også 😳
    Anne/anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  7. Vi mangler også en herhjemme :-)
    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  8. Vi har vist nok en førstehjælpstaske. Men så vidt vides, er der ikke noget indhold i den. Fordi den ikke fylder sig selv op. For dårligt, altså :-) Så jeg er med! hverdagenssurdej@gmail.com

    SvarSlet
  9. Sikke en fin give away! Den vil Bjarke Nanu og Laura Celiane helt sikkert synes om :)
    Godt nytår!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Åh ja, sådan en ku' vi også bruge. Jeg vil meget gerne deltage =)

    SvarSlet
  11. Jeg deltager :D

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Det er præcis det man aldrig får købt. Håber jeg er den heldige og vinder. 😊

    SvarSlet
  13. Rigtigt godt nytår :-)

    Uha, en lækker gevinst. Den vil jeg gerne vinde til vores lille familie :-)

    SvarSlet
  14. Godt nytår.
    Ja - det dumme ved en førstehjælpskasse er jo at man først mangler den, når uheldet er sket og man skal bruge den..

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  15. En førstehjælpskasse kunne jeg godt have haft brug for indtil flere gange i sidste uge, fordi jeg bare var så uheldig/klodset. Krydser fingre for, at jeg er heldig i denne omgang. Mit barnebarn vil helt sikkert gerne dele gevinsten med mig :-)

    SvarSlet
  16. Du har jo fuldstændig ret - det burde alle have. Jeg har ingen, så jeg deltager med det samme :)

    Mvh Tine (ottokars@gmail.com)

    SvarSlet
  17. Det ville være fantastisk - og vi kunne virkelig godt bruge sådan en i vores lille familie. Mindstemanden kan godt være lidt uheldig så det ville være så dejligt med sådanne brugbare og flotte sager ;)

    Godt nytår til dig og dine
    fra Margit fra Creative Tail

    SvarSlet
  18. Syntes helt bestemt at jeg havde deltaget her, men det kan jeg da se at jeg ikke har. Det er hermed gjort.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  19. Ja, for den. Hvorfor har man ikke sådan én? Vi købte røgalarmer som det første da vi flyttede ind, men hvorfor egentlig ikke førstehjælpskasse?! Jeg er med. :-)

    SvarSlet
  20. Jeg er klar! Det er trods ikke alt der kan klares med et stykke plaster. Sønnen bliver nok mest begejstret for bil og doktorsæt ;)

    Mvh idaaofa@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Med 6 børn er det lige noget der kan bruges herhjemme.

    Skindbjerg.olsen@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Lige hvad der mangler. Le_fub@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Lige hvad der mangler. Le_fub@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Ihhh lige noget for Bastian <3
    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  25. krydser fingre :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  26. Man mangler altid en førstehjælps kasse, for dem kan man nemlig ikke få nok af, og så er der ogse 5 andre børn i famillien

    pernillesg@gmail.com

    SvarSlet
  27. Står vi lige om mangler :-)

    Venlig hilsen
    Anette Frandsen
    anette@aarup-frandsen.dk

    SvarSlet
  28. det vil min familie gerne vinde.

    SvarSlet
  29. Super :) det burde et hvert hjem have :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  30. Sådan en førstehjælpskasse mangler vi vist også herhjemme ;)
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  31. Det er da lige sådan en førstehjælps kasse vi står og mangler. Har aldrig plaster når børnene slår sig.

    SvarSlet
  32. Lige hvad jeg mangler.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  33. Vi mangler godt nok også en førtsehjælpskasse. Det er simpelthen for dårligt, at vi ikke har én.

    kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  34. Perfekt til lille Maya (& hendes forældre) <3

    SvarSlet
  35. lige hvad vi mangler herhjemme!

    God dag til jer alle

    SvarSlet
  36. Plaster gør underværker og det er der tit brug for, når der er børn.
    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  37. Det kunne vi godt bruge herhjemme :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  38. Deltager :-)
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  39. hh de er bare lige noget jeg kunne bruge i min vuggestue og derfor en god mulighed her for at vinde

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den heldige!

    SvarSlet
  40. lige hvad min lille alma ønsker sig

    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  41. Jeg er med!

    Louise.reenberg@live.dk

    SvarSlet
  42. Jeg er med! Er sikker på at alt vil falde i god jord herhjemme :)

    SvarSlet
  43. Tvillingerne fylder 3 d. 21/1, og da de på det seneste har leget meget læge, er et lægesæt netop det, jeg havde tænkt mig, at de skulle have i fødselsdagsgave:-)

    Endvidere er en førstehjælpskasse helt sikkert på sin plads med 3 børn under tre, en på 10 og en på 14 her i huset, så håber, at jeg bliver den heldige!

    SvarSlet
  44. Virkelig brugbar præmie - med 4 børn i huset er der jævnligt skrammer, som skal lappes sammen ;-)

    Pia Damgaard
    Piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Det kunne vi godt bruge
    Lis - svalen7900@live.com

    SvarSlet