onsdag den 1. januar 2014

Jeg er med i en hæklebog!

Jeg fik en gave af min svigerinde, da vi var i Norge. Hun plejer ellers ikke at give gaver, så jeg var lidt overrasket. Og måske så jeg en anelse skuffet ud, da jeg havde flået papiret af: En norsk bog - om hæklede grydelapper. Tak. Måske ikke lige mit favoritemne. Selvom jeg elsker at hækle.
Thea Rønningen - Grytekluten - et kulturminne fra bestemors kjøkken

Min svigerinde kunne ikke lade være med at le, og sagde: Se bag i bogen, og lige der, på en af de bagerste sider: Der var MINE hæklede grydelapper afbilledet! 
Grydelapper som jeg lavede til hende sidste år i bilen på vej til Norge. 
Hæklede grydelapper, som nu er med i en hæklede-grydelappebog! Sejt!








sådan så en af mine "nu-med-i-en-bog-grydelapper" ud, dengang den stadig var ny:

11 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak, jeg synes nu også at det er lidt sjovt ;)

      Slet
  2. Aj hvor fint, men er du ikke blevet krediteret ved navn så? Grydelappen er i øvrigt fin - og bogen, den er vist hvad man vil kalde for en niche :-) Hi hi. Tillykke med eksponeringen - det synes jeg er super fint.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak ;) No credit, jeg tror slet ikke det var en issue, selv om det selvfølgelig havde været endnu sjovere :) men føler mig heldig, forfatteren har trods alt over 1000 hæklede grydelapper (???), så det.....

      Slet
  3. Fantastisk! Men underligt, at du ikke vidste det i forvejen. Men måske det var, fordi du havde givet grydelapperne væk, og udgiverne af bogen så selv fotograferede dem i stedet for at bruge dit billede? Fine er de i hvert fald.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, at det var en veninde, som har taget billedet hos min svigerinde.

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet