tirsdag den 12. november 2013

Julepynt I

Katinka har fødselsdag d. 30. november, og indtil da, er der helt julefrit herhjemme, for jeg synes ikke, at hendes fødselsdag skal gå op i julehygge, men være hendes helt egen fødselsdag, uden nisser, pebernødder og andet julegodt. 
Men derfor kan jeg jo godt julehygge på bloggen, og det endda i rigtig god tid!

Hvis jeg skulle anskaffe mig noget nyt julepynt i år, så er der nedenunder nogle gode bud på, hvad jeg kunne tænke mig. Min søde Ø. vil nok ikke synes, at det er nødvendigt med endnu mere julepynt, men meget af vores julepynt er  faktisk skrækkeligt, og kommer aldrig frem fra kasserne. Jeg smed det allerværste ud sidste år, og mon der ikke ryger mere i år? Jeg forbander mig selv for, at jeg aldrig har valgt at arve julepynt fra mine bedsteforældre. Det havde været så hyggeligt at have det nu! Hulk... 

Til træet: 

Til bordet:
Den sødeste lille elgdukke, rystekugle (Lucky Boy Sunday) og en fin nisse fra Kay Bojesen

Til lysene:
Til kalenderlys: En fin stage fra Normann Cph, adventsstager til fyrfadslys (Designletters), enkel men smuk lysestage fra Kähler


10 kommentarer:

  1. Det mumi-ophæng er dog noget af det mest vidunderlige, jeg længe har set! Så fint!

    SvarSlet
  2. Smukt julepynt, falder lige i min smag :)

    SvarSlet
  3. Hvor kan mumi ophæng mon købes? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fandt dem på det vedhæftet link, men ser ud til at de er udsolgt - øv ;s

      Slet
  4. Sikke fine ting! Hører også gerne, hvor du har fundet Mumi ophængene henne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellers ser det ud til, at royaldesign.dk har dem

      Slet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Nu fandt jeg linket - og dit svar længere oppe - beklager. Men siger jo noget om den reklame du får lavet, at de nu er udsolgt;-) takker for andet link.

    SvarSlet