søndag den 3. november 2013

Lidt fredagskøb


Lidt af fredagens høst. Jeg var en tur på Østerbro, egentlig for at aflevere en taske til min mor, den glemte jeg så derhjemme, men til gengæld slæbte jeg hjem.




Jeg startede hos MossCph, lækre basisvarer til gode priser. Her købte jeg et par navy leobukser og et armbånd. Derefter gik jeg over i Tusindfryds nye butik på Petersborgvej. En virkelig skøn butik, og jeg kunne sagtens have købt en af hver af alt.
Slikposer til Katinkas fødselsdag, Fifi Lapin spejl, klistermærker, de to sødeste små klokker, "Den lille pige med svovlstikkerne - viskelædre", hæklenåle og markører i skønne farver
I Røde Kors butikken købte jeg for 250 kr blandet. Vildt så meget jeg fik. Bla en helt ny 
Shanes julekalender fra sidste år og min yndlings-yndlingstegneserie fra jeg var barn. 


 Turen endte med lagersalgsbesøg hos Nomess og Julie Brandt. Der var ikke meget tilbage hos Nomess, Men fik den fedeste kontordims, med glaslåg og skuffe i til tusser.  Og så har jeg længe haft et godt øje til knagerækken, den fik jeg meget billigt med ekstra kroge til.
Hos Julie Brandt fandt jeg den aller lækreste strik. Virkelig blød og lige mig. Så alt i alt - den dejligste mor-shoppe-dag!


6 kommentarer:

  1. Virkelig lækre fredagskøb... man kan blive helt høj af at shoppe garn, og tusindfryds ser bare SÅ lækkert ud, det kommer jeg også til at shoppe på et tidspunkt!

    SvarSlet
  2. Lyder som en dejlig dag - hvis bare man sådan boede lige op og ned af alle lagersalgene :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gad jeg også. Jeg havde ikke bil denne dag, så det var med bus, tog, bus....

      Slet
  3. Hold nu op nogle lækkerier. Ville rigtig gerne forbi Tusindfryd, men der er bare SÅ langt her fra Midtjylland (nederen). Hvad skal du bruge garnet til?
    /Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også er rigtig hyggelig butik, og virkelig hyggeligt at møde Wenche (Tusindfryd). Garnet er jeg ved at hækle tæppe af, men har også andre projekter i gang, så der går lidt, inden det bliver færdigt. (Plus jeg var nået pænt langt, da jeg pillede det hele op igen..)

      Slet