onsdag den 28. marts 2012

Vil du vinde?


Vil du vinde en lækker termokande fra Rosendahl?








Termokanden du kan vinde er denne grå, og fra serien Grand Cru.

Den har en smart lukkefunktion, som gør det let at hælde fra kanden, uden det drypper.

Grand Cru termokanden vil shine op ethvert bord, og passer til det meste service med dens klassiske look.

Termoanderne findes i en række stærke farver, mine favoritter er denne grå - som du kan vinde, eller den solgule, den er også lækker.

For at vinde kanden, skal du være fast læser, og smide en kommentar inden d. 25/4.

Held og lykke!

64 kommentarer:

  1. Åhh den er super lækker, den måtte bestemt godt komme hjem til mig og bo :)

    Får jo en masse barsles gæster til august, så kunne den være lækker :)

    SvarSlet
  2. Nu må den simpelthen være der :0)
    Jeg er med!!

    SvarSlet
  3. kommentar smidt ;0)

    Den er så lækker!

    SvarSlet
  4. Ja tak - den ville passe smukt sammne med glassene, skålene salt og peber som alle er i samme serie:)

    SvarSlet
  5. Den er fin, jeg vil gerne være med her :)

    SvarSlet
  6. Ja tak sådan en ville jeg da gerne vinde :)

    SvarSlet
  7. Jeg havde en i hånden den anden dag, så her er jeg med for den virkede rigtig lækker...
    Kig gerne forbi min lille hemmelige giveaway også :)

    SvarSlet
  8. Jeg vil meget gerne vinde kanden!

    SvarSlet
  9. Den vil jeg da mega gerne vinde!

    SvarSlet
  10. Uha den er Nice. Jeg er med

    SvarSlet
  11. Den er super flot... :-) så jeg er helt klart med :-)

    SvarSlet
  12. Ja den er lækker.. jeg er da også med.
    //Lisa

    SvarSlet
  13. Åh ja, den vil jeg grene have, siden vi ingen termokande har.

    SvarSlet
  14. Ej hvor er den bare flot! Den vil pynte i mit lille hjem er jeg sikker på, så jeg krydser alt hvad krydses kan. :)

    SvarSlet
  15. Mig mig mig, hvor er den altså skøn!

    SvarSlet
  16. Ja tak, jeg vil gerne være med, flot termokande.

    SvarSlet
  17. Den passer jo perfekt til den lille samling af te, jeg har klar!
    Så deltager - som vanligt - med tak og glæde.
    Helle.

    SvarSlet
  18. Oh, vi mangler en ordentlig termokande, jeg håber på at vinde!

    SvarSlet
  19. Den er jeg med på :) Den er SÅ fin!

    SvarSlet
  20. Den er bare rigtig fin og vi mangler virkelig en termokande, så jeg vil meget gerne være med - selvom det næsten føles 'ulovligt' at deltage, når jeg først netop har fundet din fine blog;):) men jeg er vild med den og vil da meget gerne læse med fremover:)

    SvarSlet
  21. Jeg er også med, den vil passe fint til iPad coveret ;-)

    SvarSlet
  22. Ja tak det vil jeg meget gerne!
    God lille-fredag :o)

    SvarSlet
  23. Jamen sikke fin i den sarte blå farve -passer godt ind i dejlige køkkener:-)
    Jeg er med på lodder til den:-)

    SvarSlet
  24. Håber på at være den heldige :-)

    SvarSlet
  25. Den vil jeg meget gerne vinde :)

    SvarSlet
  26. Ja tak ;o) Smadrede min elskede termokande i weekenden, så har et akut behov for en ny.. Så jeg krydser alt hvad jeg kan ;o)

    SvarSlet
  27. Jeg er også med :)
    rebeccathorup@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Den er rigtig flot - både formen og farven.

    SvarSlet
  29. Uh jeg vil da også være med! :)
    go' påsk'! :)

    SvarSlet
  30. Livas livsglæde: Fint, enkelt design. Den er jeg med på:)

    SvarSlet
  31. Står lige og mangler en kaffekande til forårets og sommerens fester og fødselsdage....Krydser ALT for at vinde....Skøn Blog du har dig.
    - Tallulah

    SvarSlet
  32. Kunne godt bruge sådan en kande :)

    SvarSlet
  33. Ih hvor vil jeg gerne være med. Flot giwe away. Hilsen joan M.

    joan_munk@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Lækker giveaway.. Jeg vil super gerne deltage:)

    SvarSlet
  35. Hep hey, den snupper jeg gerne;-)

    SvarSlet
  36. Jeg deltager selvfølgelig! :-)
    anna.morch@hotmail.com

    SvarSlet
  37. en grå ville passe fint hos mig:)

    SvarSlet
  38. Den har jeg savlet over så mange gange - så jeg deltager selvfølgelig!

    SvarSlet
  39. Den vil jeg super gerne vinde

    Mvh. Mette (svips@aaui.dk)

    SvarSlet
  40. Jeg er meget gerne med. :)

    Mvh
    Eeyorenyk
    eeyorenyk(snabel-a)live.dk

    SvarSlet
  41. Ja den vil jeg super gerne vinde:)
    Vi har i forvejen samlet en del Grand Cru glas og krus, så det ville da være helt perfekt!
    (kattemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  42. Jeg prøver lykken...er blevet fast læser og tardaaa; skriver nu en kommentar. Og sidste frist datoen på denne give-away er min fødselsdag....bum bum ;0)

    SvarSlet
  43. uh den er lækker! I'm in!

    Kig forbi mine 2 giveaways

    SvarSlet
  44. Jeg er med :)
    - katrine.isabella@live.dk
    Katrine

    SvarSlet
  45. Hvor er det en fin give away(:
    Vil meget gerne deltage(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  46. Jeg sidder her og drikker min fesne lunkne te, så jeg er bare så meget med på chancen for en ny og lækker termokande;-)
    Hilsen Karen
    Kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  47. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    Greetings
    Bernadett
    BL betikarauski
    FB
    Bernadett Rauski

    SvarSlet
  48. Uuuh, hvor lækkert - den måtte gerne servere the hjemme hos mig (-;

    SvarSlet
  49. Super flot så jeg er gerne med:-)

    SvarSlet
  50. den ville jeg da gerne vinde ,men hvem vil ikke det
    hilsen laila bindzus
    laila.bindzus@mail.dk

    SvarSlet
  51. så er jeg med og jeg linker til dig fra min side

    SvarSlet
  52. Sådan en kande, passer da lige til mine kopper. Så den vil jeg da gerne vinde. Krydser fingre......

    SvarSlet
  53. den kan stå lige der på mit køkkenbord og hver gang jeg skænker fra den så tænker postive tanker.

    SvarSlet
  54. Den vil jeg meget gerne vinde :-)

    SvarSlet
  55. Jeg vil gerne vinde den lækre kande i den flotte farve!

    SvarSlet
  56. Super lækker kande. Den ville pynte her hjemme. Jeg er med :)

    SvarSlet
  57. Jeg vil da gerne lege med :)
    - Jeg har én, men ville elske at have to ens!

    SvarSlet
  58. Håber lige jeg når at være med i lodtrækningen ;)

    SvarSlet