søndag den 18. marts 2012

Inspiration fra en 4-årig + app

.. det kan man da godt få!

Katinka har lavet sådan en flot is på hendes is-program i iPad'en. Jeg er egentlig ikke til sådan et farveorgie, men den her is, den er jeg helt vild med. Farverne er så skønne sammen.


Er den ikke bare flot! 

Jeg har hæklet et iPad-cover i de samme farver. Og bortset fra at jeg talte lidt forkert i starten, fordi jeg ikke gad at rejse mig for at hente iPad'en, og bagefter ikke gad at hive det op igen, så er den desværre blevet lidt løs i det. Så det kan altså ikke betale sig at være doven, en dag lærer jeg det nok.








App'en den er lavet i hedder i øvrigt Ice box Doodle, og det er suverænt den app som er blevet brugt aller mest af begge unger. Man kan lave de sejeste is, man skal røre rundt, og putte i gryden, og når isen er helt færdig, så er det bare om at spise. App'en koster 6. kr. Og nu ser jeg, at man også kan få en kage-doodle... hmmm måske skulle den afprøves?

1 kommentar:

  1. Hold op hvor er den lækker! Jeg må altså få lært at hækle de der fastmasker så jeg kan komme igang!

    SvarSlet