torsdag den 22. marts 2012

Barsels-Miffy

...er blevet hæklet, til en lille baby-pige, som kommer hvert øjeblik.

Og denne gang har jeg skrevet hele opskriften ned undervejs. Jeg fik ellers tilsendt den opskrift jeg søgte, men jeg kunne tænke mig en Miffy, som var lidt større. Så jeg har kigget efter billeder af Ann-Claire Petits Miffy.


Og nu hvor jeg vil flashe det hele, så er opskriften væk. Pist...borte!!

Blusen er måske ikke helt så skrigende, men nærmere koralfarvet



Arggg!

Note to self: Skriv aldrig noter på ungernes iPad!

20 kommentarer:

  1. Hvis du inder opskriften må du meget gerne linke til den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis jeg laver en til, skal jeg skrive den igen.

      Slet
  2. Hvor er den skøøøn. Og øv med opskriften.
    Håber at du finder den.

    stine:)

    SvarSlet
  3. Den er simpelthen pist væk. Ulempen med ipad, små fingre kan nemt slette.

    SvarSlet
  4. Hold op, hvor er den bare fin! Gid man kunne hækle (og havde opskriften ;).

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare blevet sød! Er det den opskrift som jeg sendte til dig der er blevet slette? I så fald vil jeg da gerne sende den til dig igen :)
    God solskins lørdags....

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rumfang,
      Her det en opskrift, du deler ud af?
      Vh, Karina

      Slet
  6. Nej den har jeg stadig. Jeg lavede en egen version som er cirka dobbelt så stor. Og så har jeg lavet en trøje, man kan tage af, i stedet for at hækle kroppen en anden farve.

    Kh Camilla

    SvarSlet
  7. Den opskrift, du fik tilsendt, er det en, du har købt?
    Jeg eeeelsker Miffy :)

    SvarSlet
  8. Nej jeg fik den sendt gratis. Men jeg kan simpelthen ikke finde den. Måske kan du spørge Rumfang?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ok, tak :)
      Din Miffy er så fin! (hvis du finder opskriften eller laver en ny større Miffy, må du gerne sige til :)
      Vh, Karina

      Slet
    2. Karina - opskriften er fundet, kan du sende mail, eller give den her, så sender jeg den til dig.

      Slet
    3. Flot, nu kom jeg til at slette dit svar, da jeg forsøgte at kopiere den. Kan du sende den en gang til ;)

      Slet
    4. Haha, det kan du tro :)
      Karinaascanius@gmail.com

      Slet
    5. Har du stadig opskriften? Jeg har ledt med lys og lygte efter en lille miffy-opskrift. Det ville være en kæmpe hjælp. Skriver lige min mail hvis jeg er så heldig at du kan dele den med mig. maja.iskov@gmail.com
      Og tak for dejlig inspiration. Juletræet sidste år var i øvrigt fuld af fine hæklede julekugler.

      Slet
    6. Ja jeg har den gaktisk lige her på skrivebordet, men det er altså til den Miffy, som er ret lille.

      Slet
  9. Hvor er den dog skøn din Miffy! Vil du dele opskriften, eller er det en du sælger?

    SvarSlet
  10. This is a very cute pattern. Could you please forward the pattern to haakverslaafd@gmail.com. I would be very grateful Thanks in advance Regards, Linda

    SvarSlet