lørdag den 30. november 2013

App tip

Faldt lige over en sjov app, som jeg både kommer til at bruge i undervisningen og derhjemme.

Man kan nemlig selv lave valgmuligheder, og jeg har allerede lavet et lykkehjul, med ting jeg kan lave på 30 minutter. Både dejlige men også knap så sjove ting. Så er det bare at dreje på hjulet... ( hvis jeg nu er helt tom for ideer de få gange, jeg endelig har tid til mig selv).


Katinka er også kommet i den alder, hvor hun keeeeeeder sig. Tror jeg skal lave et hjul med hende i morgen.

Appen hedder Decide now, og er gratis lige nu, normalt koster den 7 kr.

2 kommentarer:

  1. Arj puha. Og så kan "man" lave et lykkehjul med alle de projekter "man" endnu ikke har fået afsluttet, og så se om "man" skal rense tagrender, gøre rent, bage julebag eller ligge på sofaen?!? (altså for en sofa må da kunne sniges ind på eet felt).
    Tak for tippet. Må prøves ; )

    SvarSlet
  2. Det var en god idé. Tror den er meget brugbar til alt mulig! Har lige hentet den - tak for tippet :-)

    SvarSlet