tirsdag den 13. december 2011

Vind 3 lækkerier til kroppen


Vind lækre sager fra Decubal:

Var det noget med en dusch-sæbe med olie i? Ovenikøbet en, hvor du selv vælge om der skal duft i? Der medfølger nemlig en olie af grapefrugt, som dufter herligt, den hælder man i, hvis man har lyst. Decubals Bath & Shower Oil er genial. En opfindelse som helt sikkert vil blive kopieret af de store internationale brands.





Og når du kommer ud af badet, så har din hud brug for fugt og pleje. 


Og her kommer Decubals bodycream til hjælp. Cremen indeholder 40 % fedt og er derfor rigtig god til dig, der har tør og sart hud på hele kroppen eller på udsatte steder. Decubal Body Cream gennemfugter din hud og hjælper også huden med at holde på fugten, så den bliver mindre udsat for sprækker.



Den sidste ting fra Decubal du kan vinde er min egen favorit. Decubal Lips & Dry Spots er en fed nærende salve til tørre læber, men også andre tørre steder på kroppen -  i mit tilfælde albuer og lige under knæet. Salven indeholder essentielle olier som tilfører fugt, samt lanolin og bivoks som beskytter huden.


Hvis du er så uheldig ikke at vinde, så fortvivl ikke. Decubal føres blandt andet på landets apoteker. 


Du får et lod for at skrive en kommentar
Du får også et lod, hvis du trykker "synes godt om" på  Decubals Facebook side. 


Jeg trækker en heldig vinder onsdag d. 21/12. 



24 kommentarer:

  1. Skøn skøn give away :0)

    Hapser 2 lodder

    SvarSlet
  2. Uha hvor lækkert! 2 lodder herfra:-)

    SvarSlet
  3. Virkelig lækkert. Jeg snupper 2 lodder. :)

    Line

    SvarSlet
  4. Lækkert og slet ikke dårligt til denne årstid. Er med på et lod.

    SvarSlet
  5. 2 fede lodder - er meget glad for Decubal produkterne. :-)
    katrin@greencat.dk

    Knus Katrin

    SvarSlet
  6. Sikke en lækker give away.
    Jeg deltager med 2 lodder.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  7. HMMM lækkert vil ritig gerne være med- elsker Decubal har nu aldrig prøvet showergelen- lyder skønt

    SvarSlet
  8. Åh ja, den kunne være lækkert med lidt selvforkælelse.. 2 stk. lodder tak ;)

    har også en giveaway igang på bloggen hvis du er hurtig :)

    SvarSlet
  9. Kommentar + trykket på Facebook... Elsker decubal produkter er med på 2 lodder

    SvarSlet
  10. Jeg vil meget gerne være med. Mine drenges hud er meget glade for decubal.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  11. decubal er godt
    ...vil gerne deltage med 1 lod
    knus♥

    SvarSlet
  12. Jeg deltager med et lod. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg vil også gerne være med.
    Kh Stine

    SvarSlet
  14. Uhh ikke dårligt!
    Jeg snupper 2 lodder :)

    Glædelig jul!

    //Bobber

    SvarSlet
  15. Synes jeg er een stor tør flage lige nu, så det lyder dælme ikke så dårligt !
    Jeg lægger 1 lod:)

    SvarSlet
  16. Åh, det kunne være en lækker præmie. Jeg nupper et lod. :)

    SvarSlet
  17. Jeg er med på 2 lodder ;+) Kh dorthe

    SvarSlet
  18. Fed blog du har :)..

    Jeg er med på et lod ;b
    Simone

    SvarSlet
  19. Skønne præmier :-)
    Jeg er med på 2 lodder :-)

    SvarSlet