onsdag den 21. december 2011

Vind en Falck-ambulance...

...altså en af legetøj, både med sirener der blinker og larmer!

Marius har en - den er skøn, og der er mange timers leg i sådan en bil. Alle mulige dimser kan puttes ind i den, smølferne kan ligge på båren, duplomænd kan møves ind på førersædet...

En kommentar og status som fast læser af min blog, er alt du trænger for at få chancen for at vinde sådan en skøn sag. Jeg trækker først en vinder d. 2. januar, da jeg er på juleferie ;)

Glædelig jul til alle!


Vi har været medlem af Falck i mange år. Mest fordi at man fik det gratis med kaskoforsikringen de første par år, og siden har vi været meget tilfredse med deres gode service. 

Og så gør det jo slet ikke noget, at nogle af de penge vi betaler til Falck går til noget godt. For Falck støtter foreningen "familier med kræftramte børn" ved at donere julegaver til deresjuletræsfester, som bliver afholdt rundt om i landet hvert år. Til julefesterne er både børnene og deres familier inviteret med, man får lækker julemad og julegodter, der er underholdning og selvfølgelig skal børnene også have gaver. Og det er, hvad jeg har hørt, ret lækre gaver!

27 kommentarer:

  1. Den ville drengene da elske at drive mig til vandvid med!

    SvarSlet
  2. Er helt klart med... har en knægt der ville elske at drøne rundt på stuegulvet med sådan en fin ambulance

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne være med - den udgave findes ikke på sønnikes værelse ;O)

    SvarSlet
  4. dejlig give a way... er fast læser i forvejen...

    SvarSlet
  5. Den vil jeg rigtig gerne vinde. Den kunne gøre stor glæde her.

    SvarSlet
  6. En sådan skulle säkert glädja lilleman. Jag är med!

    SvarSlet
  7. Jeg er med! Den er skøn! Og rigtig god juleferie. :-)

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Den er skøn, jeg er med :-)
    neslein78@gmail.com

    SvarSlet
  10. Helt sikkert jeg er med :) Ved min søn bare ville elske sådan en fin legebil... han ved i hvert fald godt at sådan en siger babu..
    KH Micha

    SvarSlet
  11. Jeg vil også være med! Min søn på tre et halvt ville elske den bil, så kryds fingrene for mig...

    SvarSlet
  12. Min søn har fødselsdag den 2 januar, og han ville elske denne :) Så jeg er med :)

    SvarSlet
  13. Jeg er sikker på min søn ville elske den bil :)
    Så jeg er helt sikkert med :)

    SvarSlet
  14. Wauw, den ville sprede stor glæde. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Sikke en fin bil, den ville min søn på 2½ blive rigtig glad for. Så håber han bliver den heldig.

    SvarSlet
  16. hvor er den bare fin, ville ikke være dårlig at vinde den.

    SvarSlet
  17. Hvor er den dog fin! Jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  18. Den var godt nok fin :) Jeg smider et lod i puljen på vegne af mit kommende fødselsdagsbarn :)

    SvarSlet
  19. Hei, jeg deltar gjerne. Godt nytt år!

    SvarSlet
  20. Happy new year!
    Super gift, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  21. Den fine ambulance må gerne rykke ud på Frederiksberg ;)

    Mette/Ravnemor

    SvarSlet
  22. Jeg kan da lige nå at være med :D
    Dottie.dk

    SvarSlet
  23. Jeg prøver lykken lige på falderebet... Godt nytår :)

    SvarSlet
  24. Når jeg det?
    Jeg vil gerne være med!! (selvom jeg allerede har været meget heldig)
    Helle.

    SvarSlet