søndag den 16. marts 2014

Vinder af loppestand med det hele...

På sådan en kedelig regnfuld søndag, er der herhjemme dømt inde-hyggedag, med MGP og popcorn, bagning, pandekager og spille spil. Jeg forsøger også at passe min lidt forsømte blog, men der hænger en plageånd og holder fast i mit ben.... og snakker...og snakker. Stakkels Katinka har været syg de sidste par dage, men nu er hun helt sig selv igen (og lidt til). Men lidt behjælpelig er hun da, for Katinka valgt en vinder af konkurrencen. Og det blev nr 8, tillykke til dig Lea.


Jeg sender en mail i næste uge, hvordan det foregår mm.

God søndag til alle ;))



7 kommentarer:

  1. Jubiii det er jo mig. 😃
    Lyder som en skøn søndag. 😃

    SvarSlet
    Svar
    1. Og min mail er Lea.puf@gmail.com 😉

      Slet
    2. Super Lea og tillykke. Jeg kontakter dig, en af de nærmeste dage ;)

      Slet
  2. God bedring med hende, det ser hyggeligt ud med spil og MGP.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak det gik rigtig godt indtil aftensmaden. Så kunne hun ikke mere. ;)

      Slet
  3. Er ny læser på din side, lyder som i i din familie har haft en dejlig Søndag...

    SvarSlet