mandag den 10. maj 2010

Pakkehelvede


Kender I det, at man bare ikke lige kan komme i gang?

Vi skal til Norge senere i dag, og jeg skal pakke for os alle. Og jeg kan bare ikke kommme igang. Det er det samme hver eneste gang. Hvorfor er det så svært at finde tøj og ting frem??

Min mor ringer altid et par dage i forvejen: "Er du begyndt at pakke?" og hun bliver lige chokeret hver gang over, at jeg ikke er næsten færdigpakket. Hun ringer sikkert om lidt, og spørger igen, og så kan jeg endnu engang gøre hende endnu mere stresset på mine vegne.

Det kan være jeg skal gå i gang? Først skal jeg bare lige...

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Så koselig at du vil være med på give away inne hos meg!

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlet
  2. He he sådan skal mødre være !!! Rigtig god tur :-) Fra C

    SvarSlet
  3. Hej.
    Vil du sende mig din mailadresse, så vi kan aftale nærmere om tapetkøb/bytte.
    Kh. Malene

    SvarSlet